11-11-2012, 03:10 PM
Kuna pole kellelegi kiruda siis kirun siin:
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast? Õelusest? Ma saan aru et automaatkastiga varianti oli mudelirivisse vaja aga miks just SEE käigukast? Miks mitte oodata nats ja pakkuda 722.6 kastiga juhul kui nad pidasid 722.5-te ebasobivaks.
Sellel kastil pole ju isegi turbiinilukku.Aastal 1998 tundub turbiinilukuta automaatkasti autole paigaldamine veidi... kiviaegne? Miks siis mitte panna trummelpidurid kui juba low-techi sihitakse? Ma olen muidu väga rahul oma sprinduga aga mille kuradi pärast on tal automaatkast 80ndatest ja ei oma mingitsugustki overdrive.
Huhhh, parem hakkas.
Mille kuradi pärast oli vaja toppida raskele autole, millel on suure reduktsiooniga (4,357) tagadiffer, 4 käiguline automaatkast? Õelusest? Ma saan aru et automaatkastiga varianti oli mudelirivisse vaja aga miks just SEE käigukast? Miks mitte oodata nats ja pakkuda 722.6 kastiga juhul kui nad pidasid 722.5-te ebasobivaks.
Sellel kastil pole ju isegi turbiinilukku.Aastal 1998 tundub turbiinilukuta automaatkasti autole paigaldamine veidi... kiviaegne? Miks siis mitte panna trummelpidurid kui juba low-techi sihitakse? Ma olen muidu väga rahul oma sprinduga aga mille kuradi pärast on tal automaatkast 80ndatest ja ei oma mingitsugustki overdrive.
Huhhh, parem hakkas.