11-11-2012, 01:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2012, 01:14 AM ja muutjaks oli Thompson.)
Loodan et saan nüüd õigustatud bäshimist aga tuli selline mõte et võiks paigaldada autole overdrive. sellise nupust lülitatava.
Google-fu leidis ühe diislimersu mehe usast kes sama probleemiga oli - 722.3 on tunduvalt vastupidavam kast kui 722.5 ja 722.6 installimine oleks juba omaette ooper. Keegi soovitas et otsi lammarist vanemat 4 käigulist volvot millel on eraldi nupust overdrive plokk ja proovi aretada.
Sooviks nüüd pädevamate meeste ideid, mõtteid, soovitusi, kriirikat, lolliks sõimamist
ehk oskab keegi paremat ideed pakkuda (peale difri või rehvivahetuse mis toovad omad hädad)
Kes hakkab originaalsusest ja Ära-riku-mercedest rääkima, pole kogenud 90nga sõitmist 3400rpmga.
Minu peas oleks see ideaalne kombinatsioon - 722.3 tugevus + 722.5 laadne overdrive ilma 722.5 hädadeta.
Google-fu leidis ühe diislimersu mehe usast kes sama probleemiga oli - 722.3 on tunduvalt vastupidavam kast kui 722.5 ja 722.6 installimine oleks juba omaette ooper. Keegi soovitas et otsi lammarist vanemat 4 käigulist volvot millel on eraldi nupust overdrive plokk ja proovi aretada.
Sooviks nüüd pädevamate meeste ideid, mõtteid, soovitusi, kriirikat, lolliks sõimamist
ehk oskab keegi paremat ideed pakkuda (peale difri või rehvivahetuse mis toovad omad hädad)
Kes hakkab originaalsusest ja Ära-riku-mercedest rääkima, pole kogenud 90nga sõitmist 3400rpmga.
Minu peas oleks see ideaalne kombinatsioon - 722.3 tugevus + 722.5 laadne overdrive ilma 722.5 hädadeta.