08-11-2012, 02:27 PM
Niih, käisin truumus ära, selgus et üks süüteküüna pesa oli kulunud ja ei andnud ühendust. Küünal oli silmnähtavalt värskem kui teised küünlad, pesa kontakt oli ära oksüdeerunud. Läks uus otsik ja eelnimetatud küünlad (millele ise andsin lehtkaliibriga eile viimase lihvi) ja nüüd on täitsa timmis. Soovitati bentsulisandit panna et pihusteid puhastada ja veits kuuma anda et kat puhtaks saada (3 silindriga töötamine ei ole hea). Nägin möödaminnes üht kuressaare med. transporti mis oli juhuslikult 214 sprinter. paar aastat vanem aga plangum ja palju trööbatum. Rootsis oleks selline ammu välja vahetatud aga neil on raha ja meil... Igal juhul sai juttu puhutud ja autosid võrreldud. Tollel masinal oli käsitsi lukustatav differ, minu omal on ABD. Käsitsilukustav on vast mudas parem aga ABD on igapäevaselt mugavam.
Auto igatahes on palju erksam, teeb ilusamat häält ja usun et kütusekulu läheb kah normaalseks.
Auto igatahes on palju erksam, teeb ilusamat häält ja usun et kütusekulu läheb kah normaalseks.