05-11-2012, 06:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2013, 08:21 PM ja muutjaks oli Thompson.)
Mark: Mercedes-Benz Sprinter 314KA
Väljalaskeaasta: 1998 - esmane registreerimine 1999
Läbisõit: 165000. tegemist oli rootsi reanimobiiliga ja kahtlen et keegi oleks arvanud et bensiinikaubikut saaks kellegile väikese läbisõidu abil pähe määrida.
Võimsus: 105kW
Mootori valem: r4 M111.979
Pikkus: 5,7m
Täismass: 3,5t
Lisavarustus: konditsioneer (ees ja taga aurusti), el. peeglid, suur katuseluuk, tagumised õhkvedrud, mittetöötav istmesoojendus, 2x turvapadjad, külgmised ja tagumised töötuled, esiklaasi pesurid, automaatsed lähituled.
Värvus: Erkkollane
Muud: Automaatkast 722.501, ABD, Kiirabi mööbel, ees 2 istet. alumiiniumist astmelauad.
Vead ja remondid: Leegitoru õhtal - mees silberist tõmbas oma Absurdsete Hindade Loosiratast ja küsis uue eest 850€, Keila pakiautost sain sama asja 400€ eest.
Tagumistest piduriketastest ja klotsidest polnud midagi järel - tehtud. Vahetatud esimesed piduriklotsid. Vahetatud kõik amordid, üks esimene amort osutus defektseks ja pidin ette uued panema - ei osta enam monroe amorte. Küünlad, šarniirid ja mingisugune ketipinguti seib vahetatud. vsikahetatud mootori lonkamist põhjustav küünlapiip.
Juurde pandud: gaasiseade, voodi, kapid, köök, 2x80w päikesepaneelid, 230A aku, gaasiradikas, gaasiveesoojendi, lisaveepaagid, külmkapp (saate vist juba aru mis selle auto otstarve hakkab olema), 12 mm polükarbonaadist turvaklaasid, led valgustus, tapeedid, väike võimendi ja bassikas (olen jazz'i armastaja).
Plaanid: Voodikatted ja kardinad, püsikiirusehoidja.
realistlikud unelmad: leida võimalus kuidas saada ilma VEMS (vms.) -ita oma autole kaks süütetabelit - üks originaal bentsule, teine LPG-le.
Soovunelmad: Vahetada mootor ümber m111 230K vastu,
Pilt pärineb eelmise aasta suvest elektritööde ajal.
Väljalaskeaasta: 1998 - esmane registreerimine 1999
Läbisõit: 165000. tegemist oli rootsi reanimobiiliga ja kahtlen et keegi oleks arvanud et bensiinikaubikut saaks kellegile väikese läbisõidu abil pähe määrida.
Võimsus: 105kW
Mootori valem: r4 M111.979
Pikkus: 5,7m
Täismass: 3,5t
Lisavarustus: konditsioneer (ees ja taga aurusti), el. peeglid, suur katuseluuk, tagumised õhkvedrud, mittetöötav istmesoojendus, 2x turvapadjad, külgmised ja tagumised töötuled, esiklaasi pesurid, automaatsed lähituled.
Värvus: Erkkollane
Muud: Automaatkast 722.501, ABD, Kiirabi mööbel, ees 2 istet. alumiiniumist astmelauad.
Vead ja remondid: Leegitoru õhtal - mees silberist tõmbas oma Absurdsete Hindade Loosiratast ja küsis uue eest 850€, Keila pakiautost sain sama asja 400€ eest.
Tagumistest piduriketastest ja klotsidest polnud midagi järel - tehtud. Vahetatud esimesed piduriklotsid. Vahetatud kõik amordid, üks esimene amort osutus defektseks ja pidin ette uued panema - ei osta enam monroe amorte. Küünlad, šarniirid ja mingisugune ketipinguti seib vahetatud. vsikahetatud mootori lonkamist põhjustav küünlapiip.
Juurde pandud: gaasiseade, voodi, kapid, köök, 2x80w päikesepaneelid, 230A aku, gaasiradikas, gaasiveesoojendi, lisaveepaagid, külmkapp (saate vist juba aru mis selle auto otstarve hakkab olema), 12 mm polükarbonaadist turvaklaasid, led valgustus, tapeedid, väike võimendi ja bassikas (olen jazz'i armastaja).
Plaanid: Voodikatted ja kardinad, püsikiirusehoidja.
realistlikud unelmad: leida võimalus kuidas saada ilma VEMS (vms.) -ita oma autole kaks süütetabelit - üks originaal bentsule, teine LPG-le.
Soovunelmad: Vahetada mootor ümber m111 230K vastu,
Pilt pärineb eelmise aasta suvest elektritööde ajal.