29-10-2012, 04:04 PM
(29-10-2012, 03:52 PM)v6sa Kirjutas:(29-10-2012, 03:10 PM)Priit Kirjutas: Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.
Ma natuke kahtlen, et kasutaja "ametivend" ise neid otsi hindama-vahetama hakkab. Selleks oli küsimuse püstitus liig üldine...
Ning kui see töö kord sisse osta, siis sama valuga saab kohe ka mootori üldseisust pildi ette.
Ma vabandan, et mu ebaõnnestunud sõnavalik andis võimaluse lugeda ridade vahelt irooniat, mida seal ei pidanud olema. Pigem tahtsin anda märku sellest, et tegelikult ei ole see suits ja longe akuutne probleem ja pigem keskonnateadlikkuse ja enesehinnagu küsimus. Loomulikult hakkab ka mootori peale, kuid seda pigem sadade tuhandete jooksul ja mitte mõne käivitusega...
Ning tilkuv-kusev pihusti võib erinevaid huvitavaid efekte anda, sestap ei saa öelda, et seda või teist pihusti teha ei saa...
Selles suhtes on õigus, mina seda tegema ei hakka, pole oskusi ja vastavaid tööriistu ka. Ega ma muidu poleks seda teemat teinud ka, kui se mu enesehinnangut ei häiriks. Hommikuti T16 häält tegev ja sutsev auto pole ilus vaatepilt just.
Aga sellega asi selge, viin lähiajal auto tegemisse.