29-10-2012, 03:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-10-2012, 03:54 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-10-2012, 03:10 PM)Priit Kirjutas: Ega pihustiotsi pole mõtet lihtsalt lambist vahetama hakata, enne tasub selgeks teha, milles viga. Korralik pihustiots maksab ise mitte vähe, samuti võtab hulga aega pihustite seadistamine, 1 otsaga võib ka paar tundi aega minna.
Ma natuke kahtlen, et kasutaja "ametivend" ise neid otsi hindama-vahetama hakkab. Selleks oli küsimuse püstitus liig üldine...
Ning kui see töö kord sisse osta, siis sama valuga saab kohe ka mootori üldseisust pildi ette.
Ma vabandan, et mu ebaõnnestunud sõnavalik andis võimaluse lugeda ridade vahelt irooniat, mida seal ei pidanud olema. Pigem tahtsin anda märku sellest, et tegelikult ei ole see suits ja longe akuutne probleem ja pigem keskonnateadlikkuse ja enesehinnagu küsimus. Loomulikult hakkab ka mootori peale, kuid seda pigem sadade tuhandete jooksul ja mitte mõne käivitusega...
Ning tilkuv-kusev pihusti võib erinevaid huvitavaid efekte anda, sestap ei saa öelda, et seda või teist pihusti teha ei saa...