29-10-2012, 10:37 AM
(28-10-2012, 09:29 PM)reinhold Kirjutas: oman autot paar päeva et paluks küsimustega kaasata instruktsioon kuda neid asju kontrollida.
Mina ise elaks asja üle soendusega, aga kuna load varnas peab naine külmetama.
Et sooja propleem on tõsine
Loe vanemaid teemasid ja leiad vihje - Sinul on mure...
![Eusa_whistle Eusa_whistle](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/eusa_whistle.gif)
Soojenduse magnetklapid asuvad paremas nurgas, ajudekasti taga. Kaks priske niidirulli suurust metallkopsikut, mille all on näha soojenduse lõdvikud. Tegemist on PWM reguleeritavate lollide solenoididega, mis voolu kadumisel peavad lahtisesse asendisse jääma (elik kütma täie rauaga).
Kui need lahti kisud, võib sealt mõningane kogus jahutusvedelikku välja valguda. Lase enne mõni liiter välja, radika alumises vannis peaks olema tühjenduskruvi (kui seda ei ole ära "ratsitud").
Kas parempoolsest nupust õhku suunates tegelikult ka õhu liikumises midagi muutub?
Siseõhule nupust läheb?
Ventilaatori kiirusi muudetakse elektrooniliselt, regulaator on mootori all.
Tasub mõista, et Sinu kirjeldusele vastava tulemuse: "sooja õhku ei tule" võib anda õige mitu riket ja neti teel neid ühtegi ei remondi. Ikka pead ise külmal autopõrandal selili tsüdeemi tudeerima ja rikke põhjuse (mis võib väga vabalt olla eelmine "remont") leidma.
Tartu kandis tegutseb õige mitu tehnilise taibuga klubilist, suhtle nendega. Saad mõistliku vaevatasu eest nii katusealuse töö tegemiseks kui vihjeid töö hõlbustamiseks. Võid ka teenusena osta
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)