29-10-2012, 12:11 AM
(27-10-2012, 02:42 PM)v6sa Kirjutas: Kas IMMOplokk takistab siis vaid kütuse jõudmist ettandepumbast KSP sisendisse? Või on ikak otsapidi pumba sees olevas hoovastikus ka kinni?
Milleks topeltklapp? Või tehaksegi teemaks oleval mootoril kogu tapmine selle kaudu, kütusekogust latilt nulli keeramata?
Immo plokk ehk siis immo klapp takistab ainult kütuse pealevoolu kõrgsurve pumbale. Füüsiliselt ei takista ta midagi pumbas. Suretus toimub ikka vaakumi abil.
Suretus klapp on primaarne mootori välja suretamisel, kuid kasutatakse teatud osal ka sekundaarsuretuse abi . Ehk siis mõlemad toetavad teineteist
Kui on klapil mingi viga ja mootori pöörded ei ole aeglustunud ca 1sec. jooksul peale sureutse tellimist, siis sunnitakse elektrooniliselt koguse regulaatorit pumba latti sekundaarsele välja suretamisele 100% . Kui on toimunud sekundaarne välja suretamine, siis loetakse mootori ajusse ka viga ja järgmisel käivitusel põleb EPC ning võimsus on piiratud.
Sureture klapp on aga omaette huvitav komponent. Nimelt on trema ülesanne sureutsel pöörata etteande kütuse liikumine vastassuunaliseks. Lihtsustatult: Suretusel pumpab etteande pump kõrgsurve pumba tühjaks tagasi paaki.
Miks on selline lahendus välja mõeldud?......ARVAN, et kui pumbas elektroonikaga peaks midagi juhtuma. siis ei ole võimalik mootorit kuidagi suretada. Sellel pumbal puudub vanematele ridapumpadele omane STOPP kirjaga suretushoob.