26-10-2012, 10:16 AM
Mõtlemad M104 ehk 300-24 ja 320-24 on 162kW.
Mina soovitaks pigem ikkagi 3.2 mootorit. Suhtkoht ainuke asi on juhtmestik, mis võib vajada vahetamist, aga õnneks leidub soodsalt tegijaid.
4 ja 5 ATM puhul maanteepööre väga ei erine. Difritega aetakse vahe paika.
Mul on oma 3.2 mootori otsas 5-ne ATM ja olen üsna rahul. Samas isal on E320 4-se ATM kastiga, millega ka palju sõitnud olen, meeldib ka. Stardib 1. käiguga ja rehvi saab ikka lihtsalt vilisema kohaltvõtuga.
5-ne kast stardib üldjuhul ikka 2. käiguga.
5-se kastiga on probleemid pigem sellest tingitud, et kasti ei hooldata. Õli ei vahetata jne. Võimendab kulumist see, et 5-ne kast on 162kW mootori otsas, mis toodab juba mõne njuutonmeetri.
Mina soovitaks pigem ikkagi 3.2 mootorit. Suhtkoht ainuke asi on juhtmestik, mis võib vajada vahetamist, aga õnneks leidub soodsalt tegijaid.
4 ja 5 ATM puhul maanteepööre väga ei erine. Difritega aetakse vahe paika.
Mul on oma 3.2 mootori otsas 5-ne ATM ja olen üsna rahul. Samas isal on E320 4-se ATM kastiga, millega ka palju sõitnud olen, meeldib ka. Stardib 1. käiguga ja rehvi saab ikka lihtsalt vilisema kohaltvõtuga.
5-ne kast stardib üldjuhul ikka 2. käiguga.
5-se kastiga on probleemid pigem sellest tingitud, et kasti ei hooldata. Õli ei vahetata jne. Võimendab kulumist see, et 5-ne kast on 162kW mootori otsas, mis toodab juba mõne njuutonmeetri.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering