25-10-2012, 10:55 PM
Ma soovitaks pigem 320 mootorit. Igas mõttes parem...või noh, turbotamiseks on mõnes mõttes 132kW mootor parem, surveastme tõttu.....aga turbotamine eeldab vähemalt 2-3k euri, kui ise kõike teha....
Mõtle sellele, et 162kW 320 mootor on juba kõvasti kaasaegsem, st ajuga mootor. Vanemad on mehaanilise pritsega, mis on sisuliselt oma aja ära elanud. Töötavaid süsteeme on raske leida, sest läbisõidud on suured (ca 700k - 1mln km`i), alla 500k km`i läbisõitnud mootoreid vaevalt leiad ja üleüldse on neil hooldus kõvasti kallim....kui juba ökotamiseks läks.
Mineku poolest arvan sama, mis setukas. M104 on tundlikult vb uimasem, sest tegelikult ärkab ta alles pärast 3200 pööret....aga see on vaid tundeline, sest M103 sisuliselt nagu ei ärkagi. St M103 käib kogu aeg nagu M104 madalatel pööretel ehk väga vaikselt.
Paljud on arvanud M104 mootori dünaamikat tundes, et tegemist on turbomootoriga, sest käitumine on täpselt sama.
PS! MB pole mitte kunagi olnud öko auto.
Edu valikul!
Mõtle sellele, et 162kW 320 mootor on juba kõvasti kaasaegsem, st ajuga mootor. Vanemad on mehaanilise pritsega, mis on sisuliselt oma aja ära elanud. Töötavaid süsteeme on raske leida, sest läbisõidud on suured (ca 700k - 1mln km`i), alla 500k km`i läbisõitnud mootoreid vaevalt leiad ja üleüldse on neil hooldus kõvasti kallim....kui juba ökotamiseks läks.
Mineku poolest arvan sama, mis setukas. M104 on tundlikult vb uimasem, sest tegelikult ärkab ta alles pärast 3200 pööret....aga see on vaid tundeline, sest M103 sisuliselt nagu ei ärkagi. St M103 käib kogu aeg nagu M104 madalatel pööretel ehk väga vaikselt.
Paljud on arvanud M104 mootori dünaamikat tundes, et tegemist on turbomootoriga, sest käitumine on täpselt sama.
PS! MB pole mitte kunagi olnud öko auto.
Edu valikul!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering