25-10-2012, 03:14 PM
(25-10-2012, 12:37 PM)erki232 Kirjutas: Oi tõsine mure. Praegu saab veel sõita w210 ja w202 aga mis kümne aasta pärast saab, kui need uuemad taskukohaseks saavad ja eelmised mudelid vanarauas Tulevik on tume.
Ma ei mõista mis fenomen selles w203 on, et 10a. vana auto eest küsitakse veel 5k€. Poole odavamas punnsilmas on ka autot rohkem. Selle raha eest võiks saada ikka vabalt sõita mitte pead vaevata, mis autol viga.
Kui juba w202-ga jääb vabariigis jänni siis...
Täitsa nõus sinuga. Seda näitab ilmekalt ka hinnavõrdlus auto24.ee-s. W140 kere on samas hinnas W220 kerega. 3000-5000 vahel saada mõlemaid. Kahjuks on W220 muutunud juba selliseks, et need kes jõuavad osta odavama otsa isendi, kahjuks ei jõua neid hooldada. Enamus neist (3000-6000 hinnaklassis) on tõsised peldikud. Kurb, aga nii on. Suure tõenäosusega läheb paljuski nii kõigi uuemate kvaliteetautodega. Varem olid nad kestvuse sümbolid ja KIA üle naerdi. Paraku varsti naerab KIA omanik. Igapäevaselt suhtlen Volvo omanikega, neil sama jama. 2001-2004 vahemikus S60, S80, V70 jne. hinnad 3000-5000 kandis ja ikka laguneb elektroonika. 1000.- mingi ploki eest on juba 1/3-1/5 auto hinnast. Ka autom kastid ja nelivedu nõrk ja kallis remontida. Nii neist paljud lammutusse jõuavadki.
Ega seegi rõõmusõnum pole, et enamus uued kvaliteetautod on bensukatele turbod pannud. Palju neil mootoritel ressursi on 10 aasta pärast?
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee