21-10-2012, 08:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2012, 08:27 PM ja muutjaks oli jürka 2.)
(20-08-2012, 11:08 PM)timka79 Kirjutas: probleem sellels et auto ei käivitu nii nagu tavaliselt peaks ,et lased hõõgküünlad kustu ja keerad võtit ,ei,siis käiab tühja nagu polex kütust või viskab starteri tagant ära,ja siis jääb vahest eelsüüte tuli põlema ,vahest jälle etc tuli -kompuutri analüüsid ütlesid et,pumbas mingi andur vigane -kuid kõik see jama ainult siis, kui keerata otse käima peale küünalde kustumist. soovitati uus pump osta (üüratu raha eest muidugi),kuid jätsin ostmatta kuna avastasin nipi et kui lasta eelsüüde kustu ja keerata võti korra nulli ja nagu kohe külmkäivitust panna siis pole ka mingeid muid vigu . ja see töötab niimodi juba aasta aega .et lõpuks jõuan ka küsimuseni,et kas tal on kuskil ka mõni aju mida vahetada saax ,või siis milles asi võiks olla ..
Mul on sama auto ja oli sama viga.Jassi autos öeldi et 7000EEK ja vahetab anduri ära.Olin nõus.Siis helistatakse ja ütleb et ei aita,vaja kogu süsteem(see tähendab kaa poolid tuleb vahetada.Veel 8000 EEK,olin nõus.Peaasi et saaks korda.Sain auto kätte ja anti kaasa ka vana andur ja poolid.Muidugi juhtmed olid läbi lõigatud.Sain mõned päevad sõita ja jälle jama.Läksin tagasi.Sain uuesti auto kätte ,ütles et oli hoopis programmi viga.Pakkusin poole ja andurit tagasi,maksid ju üüratult.Ütles et juhe on läbi lõigatud ja seda pole vaja.Auto on juba kolm aastat korras ja kapis on kallid jubinad.
Mul teine probleem.Eile Ülemiste ristmikul ummikus läks jahutus keema.Elektromagnetiline ventikas ei lähe käima.Kuidas see käima läheb kui seal pole ühtegi pistikut kuskilTeiseks Haynesi raamatus (vene keeles)on releekarbi pilt ja releed on tähistatud tähtedega aga seletust pole kuskil.Kas keegi teab milline nendest on ventika relee või kas üldse on? Termostaat ja andur korras.Nätas 120 kraadi kui keema läks.Muidu palju üle 80 ei tõuse