21-10-2012, 11:49 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2012, 12:01 PM ja muutjaks oli karuanton.)
(20-10-2012, 12:35 PM)2015c Kirjutas: Ja sellest masinast võiks siin ka teema olla!Mina tõin selle oma blogi lingi siia arutellu lihtsalt ühe näitena, mingit oma teemat ma täna teha ei plaani küll, ei ole need asjad mul 'ilusad', et sellist avalikkuse tähelepanu soovida. Samas ega ma vastu ka pole kui keegi teine seda kuskil kajastab.
(20-10-2012, 08:48 AM)stihl Kirjutas: (huvitav, mul kaks autot, millel mõlemil 603 peal ja ei värise nad üldse. Pööretega käivad mõlemad nagu bensukad; tühikäigul küll on kerge surin sees...Pihustid, hooratas, jne vaata ka üle)
Sa ikka ei saa rahu jah Sinu 603 -ed ei ole G raamil koos G patjadega, ei ole sellist diisel G460 -et millel kiiruse juures 100 km/h sa ei peaks röökima, see muidugi tuleneb ka muudest müradest aga ühed nendest on mootori ja kastide poolt tekitatud. Lisaks kui sinu autodel on kere kokkupuutepunkte mootoriga 3 + sillakinnitused, siis G -l on lisaks nendele kolmele veel vahekasti kinnitused ja esisilla kinnitused, lisaks on sillakinnituste pukside jäikus G -l ja sõiduautol väga erinev ehk neid punkte kuskohast raami vibra jõuab, on palju rohkem. Ja kuna raam kannab kogu kerele selle vibra üle, katsin ma kogu kere pigimatiga ära.
Ja minu mootor ei värise üldse
W463 ja W212