19-10-2012, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2012, 08:20 AM ja muutjaks oli xman.)
(19-10-2012, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Eeee... mitte Maal.
Jahutusvedelikus olev vesi hakkab aurustuma normaalrõhul siiski 100 kraadi juures.
Renks, kas maanteel sõites on radikas kenasti ühtlaselt kuum? Või on kuum ainult kindel ala?
Ma kahtlustaks praaktermostaadi järel ummistuvat (kuid veel mitte ummistunud radikat). Tõsi, termostaat peaks hakkama jantima ka linnas...
Tõenäoliselt on teil õigus, kuna jahutusvedelik koosneb ka teatud osast destileeritust veest.
Tegin siis täna 50 km. sõidu , ilma paisupaagi korgita. Kõik näitajad endised,temperatuur 110 kraadi näidikul ja ei mingit keemisprotsessi.Ehk, siis viga kusagil mojal, mitte termostaadis. Sellega tahtsin öelda vaid seda, et enne kui termostaate järgemööda vahetada on ka mõningaid muid märke mille järgi võimalik kindlaks teha kas mootor kuumeneb üle või mitte.