19-10-2012, 11:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2012, 12:32 PM ja muutjaks oli karuanton.)
Kui ma seda G ükskord müüa kavatsen, siis teen seda koos blogiga. Ma ei tea kas mina mõtlen teisiti kui teised
või ei aga mina eelistaksin küll auto ostu puhul kindlasti autot millel selline 'ehituslogi' olemas on ja kas ta on ümber tehtud või ei, see pole oluline, oluline on kuidas ta tehtud on. Mulle meeldivad need kõikvõimalikud replicad ka kui nad korralikult tehtud on, isegi kavatsen ühe sellise ette pärast G -d võtta ehk mind see 'originaalsus' küll ei huvita. Üks minu ameteid on programmeerija ja seda juba aastat 86, kus mul ei olnud 'tehase' asju, kõik tuli ise teha, kaasarvatud arvutid kokku joota ning seda tööd teen siiani, kus loon tarkvara algusest peale ise, kasutades minimaalselt teiste komponente ja mõeldes teisiti kui teised, millest tulevad ka teistsugused lahendused ja sama põhimõtet kasutan ka muude ehitamiste juures. See ise mõtlemine ongi meil tootjate poolse tugeva müügitöö tulemusena nii maha surutud.
Vastuseks stihl -li plasmassist ja VHF -st, jah kavatsen küll teha, täpselt veel ei tea aga arvatavasti rauaks tuleb eeepc millel commandiga sama suur ekraan ning ühendan selle can232 vahe tükki kasutades can -i, softiks http://guino.home.insightbb.com/roadrunner.html proge ja läheb see kõik blogis nähtavasse katkise ekraaniga commandi
.
Mis aga turuhinda puutub, siis enne kui offroad autosid ehitasin, sai üks asi selgeks küll, kõigele leidub ostja. Kui sul on vaja just sellist autot ja seda ei ole originaalina või pole originaalina mõistliku hinnaga, ostadki ise tehtud. Kui ma käkerdise kokku keeran mis kuidagi välja ei näe, on ilmselge, et seda ei osteta aga kui teha mis hea välja näeb, arvan teisiti. Kui arvata, et argument 'modifitseeritud' armatuur kaalub üles 'ilusama ja tänapäevasema' armatuuri, oleks rumalus, enamik autoostjate otsustest tuleneb emotsioonidest mida neis auto tekitab, ehk sellest mida nad näevad, vähesed tegelikult seavad plusse miinuseid kõrvuti. Aga noh, ma ei kavatse teda täna müüa, niiet müügijutt pole tegelikult oluline, ma teen endale ja kui kunagi müün, siis koos blogiga, kus igaüks saab ise turvalisuse ja sobivuse üle otsustada.
Tagaistme kinnitustest aga niipalju, et ma natuke ise ka kahtlen nende tugevuses. Kui auto liikuma saan, teen neile mõne stresstesti ja vajadusel teen nad 'jämedamaks' või paigaldan lausa originaalid.
.
Mootoripadjad paigaldan täna olemas olevad 124 omad, eks hiljem vaatab, mul mootoritõstuk olemas, võin neid vajadusel igapäev vahetada

Kas 460 on hübriid kui tal on 463 -e veljed all, 460 -il ju originaalis valuvelgi ei ole, või kui vaadata auto24 ja Leedu G460 -i kuulutusi, on paljudel Leedu toodangust pärit 463 -e meenutav plastiring ümber, kas need on hübriidid, või kui lisan sinna 463 -e istmed, kas siis saab tast hübriid, või hübriidiks saab ta alles siis kui armatuur ümber teha?

Vastuseks stihl -li plasmassist ja VHF -st, jah kavatsen küll teha, täpselt veel ei tea aga arvatavasti rauaks tuleb eeepc millel commandiga sama suur ekraan ning ühendan selle can232 vahe tükki kasutades can -i, softiks http://guino.home.insightbb.com/roadrunner.html proge ja läheb see kõik blogis nähtavasse katkise ekraaniga commandi

Mis aga turuhinda puutub, siis enne kui offroad autosid ehitasin, sai üks asi selgeks küll, kõigele leidub ostja. Kui sul on vaja just sellist autot ja seda ei ole originaalina või pole originaalina mõistliku hinnaga, ostadki ise tehtud. Kui ma käkerdise kokku keeran mis kuidagi välja ei näe, on ilmselge, et seda ei osteta aga kui teha mis hea välja näeb, arvan teisiti. Kui arvata, et argument 'modifitseeritud' armatuur kaalub üles 'ilusama ja tänapäevasema' armatuuri, oleks rumalus, enamik autoostjate otsustest tuleneb emotsioonidest mida neis auto tekitab, ehk sellest mida nad näevad, vähesed tegelikult seavad plusse miinuseid kõrvuti. Aga noh, ma ei kavatse teda täna müüa, niiet müügijutt pole tegelikult oluline, ma teen endale ja kui kunagi müün, siis koos blogiga, kus igaüks saab ise turvalisuse ja sobivuse üle otsustada.
Tagaistme kinnitustest aga niipalju, et ma natuke ise ka kahtlen nende tugevuses. Kui auto liikuma saan, teen neile mõne stresstesti ja vajadusel teen nad 'jämedamaks' või paigaldan lausa originaalid.

Mootoripadjad paigaldan täna olemas olevad 124 omad, eks hiljem vaatab, mul mootoritõstuk olemas, võin neid vajadusel igapäev vahetada

(19-10-2012, 08:14 AM)stihl Kirjutas: Ja mis sellise hübriidi turuhind hakkab olema, kui ühel heal päeval müüa tahad, on samuti iseasi.Huvitav, millest tuleb see piir, mis hetkest auto on hübriid

Kas 460 on hübriid kui tal on 463 -e veljed all, 460 -il ju originaalis valuvelgi ei ole, või kui vaadata auto24 ja Leedu G460 -i kuulutusi, on paljudel Leedu toodangust pärit 463 -e meenutav plastiring ümber, kas need on hübriidid, või kui lisan sinna 463 -e istmed, kas siis saab tast hübriid, või hübriidiks saab ta alles siis kui armatuur ümber teha?
W463 ja W212