19-10-2012, 09:08 AM
(18-10-2012, 09:43 PM)karuanton Kirjutas: ...
padjad mu projektis täna kõige väikesem mure
Selles on Sul õigus.
Vaadates tehtud tööd ja seda, et oled lükanud kaugesse tulevikku vast kõige suurema probleemi (KI töölesaamise), siis igav Sul olema ei saa. Ning Sinu peamiseks lugemisvaraks ei ole mitte maakeelsed foorumid, vaid Saksa ja UK vastavad.
Kuigi teema Sinu masina ehituse kohta oleks õpetlik lugemisvara paljudele. Mina oleks küll selle lugejaks - huvitav on näha kedagi oma kätega asju tegemas.
Ma ei tea, kuivõrd USAs sihukese aretustööga tegeldakse...
Tulles tagasi 124 padja juurde, siis tehasest väljudes on kummi sees olev kamber täidetud geeliga. Ajapikku see lahkub, jättes alles vaid kummi. Mis aga pole mõeldudki vibratsioonist isoleerima. Seepärast vanad mersud nii kohutavalt värisevadki (kuna mootorid on ka hooldamatusest lombakad, kannab väsinud padi kõik kohusetundlikult kerele üle).
Kas tõesti maksab G kummist originaalpadi rohkem, kui 40 €? Sest uut tuleb võrrelda ikka uuega...
Ehitamise mõttekuse üle ei tasu vaielda - selle üle kakeldakse veriselt. Küll aga peaksid selle aretise müügil (sest müüki see varem või hiljem läheb) omanikukandidaadile ausalt tunnistama, et selles autos on armatuur isearetatud ja avarii korral käitub see üsna ettearvamatult. Samuti on tagaistmete kinnitused ise tehtud, mistap nende vastupidavus ülekoormusele on küsitav.
Sest enese eluga võib igaüks teha, mida tahab. Aga teiste eluga mängida ei tohi!
Mistõttu ei saa võrrelda Uhti tehtud kolli Sinu kätetööga. Uhti oma on selgelt isearetatud liikur, mistap võimalik ostja ostabki nähtavat.
Sina aga toodad põlve otsas uuemat mudelit...
Ning asjatundmatu ei teegi vahet...
Aga ära ometi lase oma tege misi minusuguste viginast häirida ja pane edasi!