18-10-2012, 08:23 PM
(18-10-2012, 07:46 PM)stihl Kirjutas: Pigem tegele sellega, miks mootor väriseb, mitte ära püüa maailma parimatest inseneridest targem olla.Taaskord tüüpiline jutt stiilis, ära sa jumal hoidku ise mõtle vaid tee ainult nii nagu teised
Just a hint.
Seletan siis veel, olen 2 (kaks) 124 OM603 mootorit võtnud ja 2 -le G -le istutanud, ühel olid G käpad, teisel isetehtud, mõlematel G enda padjad ning mõlemal puhul oli G peal märgata palju suuremat vibra kui just nende samade mootorite poolt 124 -de peal. Nüüd olen ehitamas vaikset G -d ja paigaldan G -le G mootori. Selle projekti käigus uuringi maad, kuidas vibrasid minimeerida, kõik keretööd (pigimatid jne) on tehtud, mootor on korras, pihustid pingis käinud, surved 28 - 32 jne jne, midagi pole katki
Selles sul õigus, et G -l mootor läheb raami külge jah, sellel vibra suhtes nii plusse kui ka miinuseid, pluss see, et ühed puksid lisaks eraldavad (kere ja raami vaheline) mootorit ja kabiini, miinus nii kummaline kui see ka pole, on see, et raami vibra kandub keresse läbi kõigi kere pukside, st et madalatel pööretel väriseb tagaosa samamoodi kui esiosa.
Kui G -d ikka sihipärast kasutada, siis tuleb ette ka 500 - 700 pöördega sõita, sellistel pööretel aga nende kummipatjadega on selline viba üle kere, et jube, 124 -l, kui just midagi tuksis pole, seda ei tunneta, vibrad 2000 ja 500 pöörde peal on väga erinevad.
Teine asi miks vanadel G -del pole 'uhkemaid' mootoripatju, on sama miks neil endiselt GaZ51 sarnased sõjaaegsed kellad armatuuris on, st et need padjad on sõjaväe tööstusest pärit, kus mugavust keegi taga ei aja, oluline on, et 30a vastu peaks.
Üldiselt, inimene kes on G460 -ga sõitnud, mõistab miks ma teisi patju otsin
W463 ja W212