18-10-2012, 10:58 AM
Kui G-l tõesti täiskummipadi, siis peaks 124 patjadega oluliselt vaiksemaks küll saama. St olulised on vibra kohalt kõik kolm patja e mootoripadjad ja et ka käigukastipadi oleks korras. Kuigi pildil olnud vana 124 padi on suure tõenäosusega surnud, proovida ju võib (mootorit välja suretades ei tohiks kabiini mitte mingit värinat tulla ja nagu eespool kirjas, peab ka mootori raskuse all sõrm padja ja tala vahele mahtuma).
(18-10-2012, 10:27 AM)karuanton Kirjutas: Mootor ei ole siin hetkel oluline, olen neid vanasid G -sid pidanud mitu tükki ja tean millist vibra need originaalpadjad edasi annavad. Aga infoks niipalju, et mootor on täitsa korras, G enda oma, ei ole besuka asemel diislat paigaldanud , padjad täitsa korras, ka G enda omad aga kuna ma ülejäänud auto olen vaikseks saanud, siis jäänud veel kolm patja, millega midagi ette võtta. Aga miks üldse patjadega midagi ette võtta, seda ajendas W124 oluliselt väikesem sama mootori poolt poolt tulev vibra kui seda sama mootor G -l tekitas.
Mis puutub padja originaalsusse või mitte, siis mõlemad, nii g padjad kui toodud 124 padi on mõlemad algupäraselt 603 -e alt tulnud ehk ei kavatse ma valesid patju kasutada