14-10-2012, 03:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2012, 03:12 PM ja muutjaks oli Ott.)
Nuh eks ma üritasin leida algselt väljatoodud kriteeriumidele omastarust kõige lähedasema variandi, absoluutsele tõele see ei peagi pretendeerima.
Küll aga pakub mulle huvi, et kui jutt on vähesest läbisõidust siis miks tuua argumente kallitest juppidest (millel nad kallid pole?) ning ökonoomsusest, või selle puudumisest? Veidi mõeldes võib ju juhtuda, et üks tingib ikkagi teise ja lõppeks ei pruugi asi nii hull olla kui algul paistab
Mina ise lahendaks antud mõistatuse muidugi mainitud kompromissi variandile minekuga. Seesamane V70 aga Audilt tuttava 2.5 TDI mootoriga ja esiveoga. Kui siiani on sõidud tehtud tagaveduse Sierraga siis vaevalt nüüd järsku esivedu pruukides hätta peaks sattuma. Selliselt peaks olema tagatud ka "ökonoomsus" ja ikkagi veel 3000-sesse hinnapiiri mahtumine.
Kallite juppide kohalt peaks lisama, meie peres kasutuses olev poole miljonilise läbisõiduga eksemplar pole veel ühtegi vajanud, tõsi läbisõit on samamoodi pigem väike.
Küll aga pakub mulle huvi, et kui jutt on vähesest läbisõidust siis miks tuua argumente kallitest juppidest (millel nad kallid pole?) ning ökonoomsusest, või selle puudumisest? Veidi mõeldes võib ju juhtuda, et üks tingib ikkagi teise ja lõppeks ei pruugi asi nii hull olla kui algul paistab
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Mina ise lahendaks antud mõistatuse muidugi mainitud kompromissi variandile minekuga. Seesamane V70 aga Audilt tuttava 2.5 TDI mootoriga ja esiveoga. Kui siiani on sõidud tehtud tagaveduse Sierraga siis vaevalt nüüd järsku esivedu pruukides hätta peaks sattuma. Selliselt peaks olema tagatud ka "ökonoomsus" ja ikkagi veel 3000-sesse hinnapiiri mahtumine.
Kallite juppide kohalt peaks lisama, meie peres kasutuses olev poole miljonilise läbisõiduga eksemplar pole veel ühtegi vajanud, tõsi läbisõit on samamoodi pigem väike.