10-10-2012, 09:55 AM
Väga hea teema vahetuse kohta!
Lisaks vast niipalju, et enne tellima-lammutama asumist oleks mõistlik sellesinase multimeetriga kontrollida kahtlusaluse poteka takistust - kui mahavõetud pistiku klemmidelt mõõtes taldriku liigutamisel ei muutu takistus mitte sujuvalt, vaid seal on sees "hüpped" (ükskõik, kas katkestus või lühis), siis tasub hakata jandama.
Kui takistus muutub ühtlaselt, siis on potekas korras. Mis omakorda tähendab, et viga on mujal...
Ning seda ei tasu segi ajada gaasipedaali asendianduriga (TPS).
Lisaks vast niipalju, et enne tellima-lammutama asumist oleks mõistlik sellesinase multimeetriga kontrollida kahtlusaluse poteka takistust - kui mahavõetud pistiku klemmidelt mõõtes taldriku liigutamisel ei muutu takistus mitte sujuvalt, vaid seal on sees "hüpped" (ükskõik, kas katkestus või lühis), siis tasub hakata jandama.
Kui takistus muutub ühtlaselt, siis on potekas korras. Mis omakorda tähendab, et viga on mujal...
Ning seda ei tasu segi ajada gaasipedaali asendianduriga (TPS).