07-10-2012, 05:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-10-2012, 05:05 PM ja muutjaks oli stihl.)
Teed, mis sa teed, aga ära midagi kakkuma küll hakka...
Kakkumine pole ühelegi autole kunagi head teinud, küll aga suurendab pärast remondiarvet, et asi uuesti korda teha...
Pigem võta see karburaator ettevaatlikult maha (tee pilte protsessist, kui pole kindel, et kõik oskad tagasi panna) ja proovi laua peal üle vaadata, mis seal viga on...Mitte mingeid reguleerkruvisid/võimalusi ära torgi.
Konkreetset Pierburgi pole küll lahanud, aga üldjoontes on nad kõik sarnase põhimõttega: külmalt liiguvad mingid siibrid rohkem kinni, et mootori vaakum tõmbaks läbi düüside rohkem kütust peale...
Neid siibreid liigutab kas soojenev jahutusvedelik (läbi bimetalli) või elekter, mille tulemusena lisaõhutakistus eest ära liigutatakse.
Või, arenenumates süsteemides, avatakse mingeid lisadüüse, mis kütust lihtsalt rohkem läbi lasevad.
See peaks peale vaadates näha olema, millega ta täpselt omale "toorest" tekitab".
Selles toorevärgis ilmselt viga ongi.
Vee olemasolu karburaatoris võid kohe unustada, kui see vesi seal olekski, siis on ka kuumalt ja mootor lihtsalt hakib igas asendis.
Kakkumine pole ühelegi autole kunagi head teinud, küll aga suurendab pärast remondiarvet, et asi uuesti korda teha...
Pigem võta see karburaator ettevaatlikult maha (tee pilte protsessist, kui pole kindel, et kõik oskad tagasi panna) ja proovi laua peal üle vaadata, mis seal viga on...Mitte mingeid reguleerkruvisid/võimalusi ära torgi.
Konkreetset Pierburgi pole küll lahanud, aga üldjoontes on nad kõik sarnase põhimõttega: külmalt liiguvad mingid siibrid rohkem kinni, et mootori vaakum tõmbaks läbi düüside rohkem kütust peale...
Neid siibreid liigutab kas soojenev jahutusvedelik (läbi bimetalli) või elekter, mille tulemusena lisaõhutakistus eest ära liigutatakse.
Või, arenenumates süsteemides, avatakse mingeid lisadüüse, mis kütust lihtsalt rohkem läbi lasevad.
See peaks peale vaadates näha olema, millega ta täpselt omale "toorest" tekitab".
Selles toorevärgis ilmselt viga ongi.
Vee olemasolu karburaatoris võid kohe unustada, kui see vesi seal olekski, siis on ka kuumalt ja mootor lihtsalt hakib igas asendis.