06-10-2012, 11:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-10-2012, 07:05 PM ja muutjaks oli stihl.)
Leidsin oma failidest mingi sellise häguse pildi...(euroopa versioonide elekter on üleüldse suht raskelt leitav; kõik kohad on usa turu kliimade skeeme täis...
![[Pilt: sooj._mootor_w124.jpg]](http://www.upload.ee/image/2726000/sooj._mootor_w124.jpg)
Kui ära salvestada ja suurendada, siis selgub, et
- mootorisse läeb kaks otsa: pruun ja roheline. Ja pruun on mass.
Ehk kui selle rohelise kusagilt üles leiad ja sinna +12 annad, peaks tuhisema hakkama.
Kui ei hakka, on tavaline harjadekeiss ja >> kojamees maha, mootor maha jne.
Mis Sa regulaatori all silmas pead? Sääl on ju vaid lüliti, takistiplokk ja kogumoos.
Lülitisse peaks süütega +12 tulema. Valge-rohelise peale.
Skeem väidetavalt 1985 kuni 93 autode kohta...
Kas kaitsmeploki 12 pesas klemmid all on?
Kui on, siis ka variant, et spetsid-autonäppijad on asjast juba "üle käinud"...

![[Pilt: sooj._mootor_w124.jpg]](http://www.upload.ee/image/2726000/sooj._mootor_w124.jpg)
Kui ära salvestada ja suurendada, siis selgub, et
- mootorisse läeb kaks otsa: pruun ja roheline. Ja pruun on mass.
Ehk kui selle rohelise kusagilt üles leiad ja sinna +12 annad, peaks tuhisema hakkama.
Kui ei hakka, on tavaline harjadekeiss ja >> kojamees maha, mootor maha jne.
Mis Sa regulaatori all silmas pead? Sääl on ju vaid lüliti, takistiplokk ja kogumoos.
Lülitisse peaks süütega +12 tulema. Valge-rohelise peale.
Skeem väidetavalt 1985 kuni 93 autode kohta...
Kas kaitsmeploki 12 pesas klemmid all on?
Kui on, siis ka variant, et spetsid-autonäppijad on asjast juba "üle käinud"...