05-10-2012, 08:51 AM
(04-10-2012, 11:55 PM)arts24h Kirjutas: M102 on teise süsteemiga õli pump kui m104 ja m103.
Tsentrifugaalpump? Või midagi veel eksootilisemat? Ehituse nüansid ei ole olulised, pumba tüüp määrab. Ning hammasrataspump on iseimev, kui trass ja pumba tööruum on hermeetiline. Tõsi, õli imemissügavus on viskoossusest sõltuvalt mõnekümnest sentimeetrist mõne millimeetrini...
Loomulikult tasub remondi korral hoolikalt loputatud ja kuivatatud detailid enne pumbaks koostamist ära õlitada. Koostatud pumba paigaldamiseelne täitmine vähendab mootori kuivalt käimise aega - kasulik võte seegi.
Ehk pumba kuivalejäämise tõenäoline põhjus oli väära remondi või surveklapi rikkest tingitud ülesurve (filter ju ummistus) tõttu lekkima hakanud pumbakaas.
Oli kuidas oli, asjalik teema ja mõistlik lahendus.
Kuigi, õlipumbas hermeetikuga mängimine eeldab kõrget hügieeni, et hermeetikut oleks piisavalt liitepinnal, kuid seda ei satuks õlitussüsteemi... Räpakas "petsialits" võib kergesti tekitada mõnusa klombi õlitussüsteemi...