04-10-2012, 05:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2012, 05:56 PM ja muutjaks oli Eero_S.)
Tõenäoliselt viga, miks pump õli ise üles ei tõmmanud on see, et tal oli kergem tagumise kaane vahelt õhku tõmmata, kui alt õli. Jaapanlased ei tõmba ka ise õli üles, testitud korduvalt.
Link, mis eelmisel leheküljel on nn remondimanualina, siis seal on kirjas, et pumba vahetamisel tuleb pump õli täis valada, mille järgi võiks nagu arvata, et ju ta siis ikka ei tõmba õli ise üles.
Survest niipalju, et külmalt käima pannes on seier laes kinni ja millal alla tuleb ei tea, pole olnud viitsimist nii kaua oodata, et näha millal õli vedelduma hakkab. Kuumalt, peale pikemat pähe andmist on surve alguses tühikäigul 2, kolme-nelja minuti jooksul vajub sinna 1,5 peale. 1200 pöörde pealt on jälle seier laes kinni, seega ma survet eriti ennustada ei oska. Enne, kui filtri päris kinni tõmbas lõi seieri lakke 1700 pealt.
Link, mis eelmisel leheküljel on nn remondimanualina, siis seal on kirjas, et pumba vahetamisel tuleb pump õli täis valada, mille järgi võiks nagu arvata, et ju ta siis ikka ei tõmba õli ise üles.
Survest niipalju, et külmalt käima pannes on seier laes kinni ja millal alla tuleb ei tea, pole olnud viitsimist nii kaua oodata, et näha millal õli vedelduma hakkab. Kuumalt, peale pikemat pähe andmist on surve alguses tühikäigul 2, kolme-nelja minuti jooksul vajub sinna 1,5 peale. 1200 pöörde pealt on jälle seier laes kinni, seega ma survet eriti ennustada ei oska. Enne, kui filtri päris kinni tõmbas lõi seieri lakke 1700 pealt.