04-10-2012, 05:24 PM
(03-10-2012, 01:21 AM)Eero_S Kirjutas: Sai siis hakatud asja lõplikult lammutama ja ravima. Alguses üritasime heaga, sai proovitud filtrist õli mööda kanaleid pumpa ajada, ei õnnestunud, siis võtsime nõuks selle, et hea küll, tuleb, mis tuleb, aga see auto läheb hommikuks töötavana töökojast välja.Mul on ka õlisurve tühikäigul 2,gaasi andes 3. Kuuma mootoriga on 1.5 ja natuke üle selle.Vanad Mersuhaid ütlevad,et isegi 1 on normaalne,alla selle juba jama. Korralikult minn andes lööb aga õlitule põlema. Äkki paneb andur vigast
Auto tõstukile ja lammutama. M104.992 mootoril karteri ära võtmiseks on vaja lahti lasta nii mootori, kui käigukasti padjad, peale seda liigub mootor nii palju üles, et karter tuleb vahelt välja, eest tuleb lahti lasta ka tuulekoda, alt veel stabikavarras ja keskmine rooliosa. Hoiatusena mainin siin ära selle, et ärge üritage õlivõtturi toru lahti saada... see tuleb koos pumba tagumise kaanega, mis tähendab seda, et pumbast kukub õli välja ja survet ei saagi olla, kuna pump ise uuesti õli üles ei tõmba. Samuti ei ole seda vaja lahti kiskuda, kuna karter tuleb vabalt võtturi otsast mööda. Kui me lõpuks selle pumba kätte saime ja osandanud olime, siis ei olnud seal tilkagi õli sees(no okei, vanast õlist paar tilka oli). Vaatasime pumba üle, pump tihke, panime otsakaane hermeetikuga tagasi, õli sisse ja mootor kokku. 2 sekundit peale võtme keeramist oli surve üleval. Ajasin mootori kuumaks, surve püsib tühikäigul 2 peal, iga väiksemagi pedaalipuudutusega on seier laes.
Probleemi alge: kinnine õlifilter.
Probleemi süvenemine: valed soovitused, pump õlist tühi.
Probleemi lahendus: Pump laiali, õli sisse ja mootor kokku.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..