02-10-2012, 08:20 PM
See muidugi faktiliselt huvitav teooria, et minna vehkima enne piirangu peale panemist sõlmitud ostu-müügi lepinguga...
On keegi selle toimimist faktliliselt tõestanud ka?
Üldiselt käsundamiskeeldudega ei tasu ennast üle mõelda.
Võta müüjaga ühendust ja uuri miks ja kelle kasuks ja mis ulatuses on nõue, mis käsunduskeelu põhustanud on.
Summa võib olla samas debiilselt väike ja samas ei pruugi see sõiduki väärus seda nõuet äragi katta
Üldiselt on see riik siin natuke hulluks läinud, andmata aru, mis summasid maksumaksja raha kulutatakse täiesti sisutühjade nõuete lahendite otsimiseks.
MTA ntx on eriti agar oma keeldusid seadma oma "ilmselgelt faktiliste nõuete" järgi, isegi mõnesaja EUR pärast...
Selgelt ei näe keegi aga ära ehmatada pole ka mõtet, uurida tuleb
On keegi selle toimimist faktliliselt tõestanud ka?
Üldiselt käsundamiskeeldudega ei tasu ennast üle mõelda.
Võta müüjaga ühendust ja uuri miks ja kelle kasuks ja mis ulatuses on nõue, mis käsunduskeelu põhustanud on.
Summa võib olla samas debiilselt väike ja samas ei pruugi see sõiduki väärus seda nõuet äragi katta
Üldiselt on see riik siin natuke hulluks läinud, andmata aru, mis summasid maksumaksja raha kulutatakse täiesti sisutühjade nõuete lahendite otsimiseks.
MTA ntx on eriti agar oma keeldusid seadma oma "ilmselgelt faktiliste nõuete" järgi, isegi mõnesaja EUR pärast...
Selgelt ei näe keegi aga ära ehmatada pole ka mõtet, uurida tuleb
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”