08-11-2006, 09:45 PM
Ei taha nagu iniseda sel vanal kulunud Silberauto teemal ...aga no ei tundu kuidagi õige kogu see suhtumine. Võttes just A-omaniku poole pealt. Teeninduse asi on auto korda saada ja selle eest raha küsida. Ja raha küsiti siin ju üle 10.000< EEK. A-omaniku seisukohalt(!) mitte millegi eest!! Siin on küsimus - kas klient on teeninduse jaoks või teenindus on kliendi jaoks
mash:
Inimene tahab ju Mercedest pidada, seda on postituse toonist tunda. Ja sel aastatuhandel on Mercedes ju peamiselt imago, traditsioonide ja disaini peal libisenud. Sellest paraku igavesti ei jätku. Vaadake neid rahulolevaid Toyota omanikke; autot ennast ju väga palju pole ...aga kõik on sillas. Seda ei suuda üldpildis keegi kokku panna (või lihtsalt on poogen, nagu oli tüsedal kassapidajal kes mul Prisma letis angerjat käes hoidis ja triipkoodi lugejalt tunduvalt odavama kala nime luges ...siis angerja lindile viskas ja ütles et tal ükskõik), et nii ju ise sülitatakse endale tööd andva brändi imago peale. Sealtsamast Silberautost lüüakse klient jalaga mis iganes paremasse kohta (loe konkurentidele). Ja kõik kliendi tuttavad ka ju kaudselt sinnasamma...
Ma muidugi ei tea, võibolla see peabki nii olema. Mõni mure nüüd mul või kellegil teisel muretseda... Lihtsalt väike mõttemõlgutus. Siiani ise sõidan Mercedesega ja vahetada ei kavatse. Kuigi Silberauto puhastas sisepesu kokku keeratud sitta (näidikuteploki klaasi taha aetud vaht :bash
justkui oleks Stevie Wonder vahetuses olnud. Hea võimalus nüüd iga päev Silberauto sitamaja paberi pepresid päikselise ilmaga spido pealt vahtida... Et miks korda ei lase teha? Sest et pole pede :burn:
Põhimõtete vastu käib sellise asjaga sinna tagasi minna. Nagu mõned muudki asjad, mis põhimõtete vastu käivad.
![Confused Confused](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/confused.png)
Inimene tahab ju Mercedest pidada, seda on postituse toonist tunda. Ja sel aastatuhandel on Mercedes ju peamiselt imago, traditsioonide ja disaini peal libisenud. Sellest paraku igavesti ei jätku. Vaadake neid rahulolevaid Toyota omanikke; autot ennast ju väga palju pole ...aga kõik on sillas. Seda ei suuda üldpildis keegi kokku panna (või lihtsalt on poogen, nagu oli tüsedal kassapidajal kes mul Prisma letis angerjat käes hoidis ja triipkoodi lugejalt tunduvalt odavama kala nime luges ...siis angerja lindile viskas ja ütles et tal ükskõik), et nii ju ise sülitatakse endale tööd andva brändi imago peale. Sealtsamast Silberautost lüüakse klient jalaga mis iganes paremasse kohta (loe konkurentidele). Ja kõik kliendi tuttavad ka ju kaudselt sinnasamma...
Ma muidugi ei tea, võibolla see peabki nii olema. Mõni mure nüüd mul või kellegil teisel muretseda... Lihtsalt väike mõttemõlgutus. Siiani ise sõidan Mercedesega ja vahetada ei kavatse. Kuigi Silberauto puhastas sisepesu kokku keeratud sitta (näidikuteploki klaasi taha aetud vaht :bash
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Põhimõtete vastu käib sellise asjaga sinna tagasi minna. Nagu mõned muudki asjad, mis põhimõtete vastu käivad.