01-10-2012, 04:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-10-2012, 04:21 PM ja muutjaks oli DaddyV.)
(01-10-2012, 09:55 AM)v6sa Kirjutas: Loomulikult käib sigull paremini külmaga - Vene talve jaoks see ju tehtigi. MB tehti aga inimesele...Ei ole kindel,et toide. Aga miks ta siis soojenedes paremini tööle hakkab,niiskus nii kähku ikka ära ei kao? Küünlajuhtmed on küll räbalad. Muidugi üle võiks ka vaadata jagajakaane seestpoolt. Külmalt on lausa mõni silinder rivist väljas
Hiromante meil siin teadaolevalt ei ole, kuigi mõni hull paneb segase veakirjelduse alusel kadestamapanevalt täpseid diagnoose. Loodame, et nad vaevuvad ka siia kirjutama. Huvitaks ennastki, mida selle karburaatori juures esimesena kahtlustada...
Ega sel enam ometi Strömbergi takerduvakurgulist kasutatud?
Oled kindel, et süüdi on toide? Niisked ja jahedad ilmad - äkki on hoopis süüteosa oma elupäevi lõpetamas? Küünlad, kõrgepingejuhtmed, jaoturi kaas ja rootor - need on ühed kuratlikult alatud tegelased ottomootori juures.
Elu on näidanud, et üle paari talve ei taha igapäevaselt lühikesi otsi tiksuvatel autodel süüte kõrgepingepoole kuluosad kesta... Maanteeristlejatel on see mure väiksem, kuid mõned soolased talved ja hakkavad kahtlused tekkima ka neil.
Kui ei suitse rehv, siis suitseb sidur..