28-09-2012, 07:15 PM
Õli läheb vanal mootoril põhiliselt kolmel põhjusel kaduma: õlirõngad kulunud, klapisääretihendid kulunud ja klapipuksid kulunud.
Viimased aitavad kaasa ka eelviimaste kiirele kulumisele.
Rõngaste kohta annab pisut aimu nö. blow-by test: võtad töötamise ajal õlikorgi maha ja vaatad, kas hakkab sealt mingi tuul puhuma...
Kui see on enam-vähem ok, siis viga ikkagi klapisääretihendites/klapipuksides.
Mis firma omad paigaldati - kas korralikud asjad, millel ikka pisike spiraal ümber klapivarre otsa kokku tõmbab ja metallkest sees või need tavalised hiina mütsid, mida vanadele mootoritele odavalt müüakse ja mis õli sees ujudes koheselt välja venivad...?
Viimased aitavad kaasa ka eelviimaste kiirele kulumisele.
Rõngaste kohta annab pisut aimu nö. blow-by test: võtad töötamise ajal õlikorgi maha ja vaatad, kas hakkab sealt mingi tuul puhuma...
Kui see on enam-vähem ok, siis viga ikkagi klapisääretihendites/klapipuksides.
Mis firma omad paigaldati - kas korralikud asjad, millel ikka pisike spiraal ümber klapivarre otsa kokku tõmbab ja metallkest sees või need tavalised hiina mütsid, mida vanadele mootoritele odavalt müüakse ja mis õli sees ujudes koheselt välja venivad...?