27-09-2012, 09:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-03-2013, 04:23 PM ja muutjaks oli MB508.)
Mure järgmine. Vana buss OM314 3,8l mootoriga sööb meeletult õli. Viimasel ajal juba mingi 7-8l/1000km. Samas käivitub hästi, kiirendamisel ajab pigem musta tossu, kui sinist. Kui pikalt kohapeal käib, siis tuleb küll gaasi andes algul sinist tossu.
Klapisääre tihendid on uued. Küsimused tekivadki sealt, et kuhu see õli kõik kaob? Sellise kulu juures peaks nagu pidev sinine toss taga olema? Kui kolvirõngad täiesti läbi, siis peaksid ju olema ka käivitusprobleemid ?
Kas on võimalik, et läbi on ainult õlirõngad aga surverõngad korras? Kas võib see olla mingi OM314 mootori tüüpviga?
Seda veel, et õlisurvega on kõik OK. Sõidu ajal max (5) ning ka sooja mootoriga tühikäigul nii 2-3.
Klapisääre tihendid on uued. Küsimused tekivadki sealt, et kuhu see õli kõik kaob? Sellise kulu juures peaks nagu pidev sinine toss taga olema? Kui kolvirõngad täiesti läbi, siis peaksid ju olema ka käivitusprobleemid ?
Kas on võimalik, et läbi on ainult õlirõngad aga surverõngad korras? Kas võib see olla mingi OM314 mootori tüüpviga?
Seda veel, et õlisurvega on kõik OK. Sõidu ajal max (5) ning ka sooja mootoriga tühikäigul nii 2-3.