19-09-2012, 10:24 AM
Kusjuures üllatavalt raske on leida mootori kaalusid.
Siin http://www.peachparts.com/shopforum/dies...eight.html pakub keegi, et OM603 võiks kaaluda 235 kg.
OM603 seetõttu, et see on raskeim pada, millega 4-maticut tollal sai. Ehk selle vedrudega saab arvestada.
M103 kaaluks pakutakse siin http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/90...ect-3.html 170 kg.
M117 kaalub aga selle teema http://www.peachparts.com/shopforum/perf...-m119.html järgi vaid 452 naela ehk 452*0.454=205 kg.
Vedruteema on seega lahendatud - kolmese diisli vedrud sobivad kenasti. Kolmese bensuka omad madalduvad tunduvalt.
Jääb vaid sobitamise teema. Väidetavalt 4-matic kerele olulisi muudatusi ei toonud. Seega võiks E420 pealt võetud mootor ka teise aiste vahele mahtuda. Kindluse mõttes võiks ju enne lammutamist kõrvuti panna ja mõned mõõtmised teha...
Kas 4-maticu esisilla tala on tavalisest erinev?
Siin http://www.peachparts.com/shopforum/dies...eight.html pakub keegi, et OM603 võiks kaaluda 235 kg.
OM603 seetõttu, et see on raskeim pada, millega 4-maticut tollal sai. Ehk selle vedrudega saab arvestada.
M103 kaaluks pakutakse siin http://www.mbclub.co.uk/forums/engine/90...ect-3.html 170 kg.
M117 kaalub aga selle teema http://www.peachparts.com/shopforum/perf...-m119.html järgi vaid 452 naela ehk 452*0.454=205 kg.
Vedruteema on seega lahendatud - kolmese diisli vedrud sobivad kenasti. Kolmese bensuka omad madalduvad tunduvalt.
Jääb vaid sobitamise teema. Väidetavalt 4-matic kerele olulisi muudatusi ei toonud. Seega võiks E420 pealt võetud mootor ka teise aiste vahele mahtuda. Kindluse mõttes võiks ju enne lammutamist kõrvuti panna ja mõned mõõtmised teha...
Kas 4-maticu esisilla tala on tavalisest erinev?