18-09-2012, 12:02 PM
Tervitus asjatundjad, tänan kommentaaride eest...
Nädalavahetus on tulekul ja siis hakkavad ilmnema probleemid millega ma rinda pistan. Muideks isend millest peaks kunagi kooruma neljaveoline V8 ongi 4matik, niiet esisilla pärast ma ei muretse.. küll aga karteri põhi teeb nüüd muret
Aga, et miks just v8...? Kuskil 6 a tagasi sai käidud saksamaal autot otsimas... märksõnadeks olid: diisel, võike kütuse kulu, ruumikas pereauto. ntx Toyota avensis. Eestisse jõudes oli asi selge, V8, bensiini mootoriga, jänune 420 oli maja ees. Naine kuri ja lapsevanker ikka normaalselt ära ei mahu.
Aga tänaseks olen läbinud taga üle 60000 kilomeetri ja tundub, et paremat autot vist pole. Imekombel ei roosteta ka. keskmiseks kütuse kuluks olen saanud 9L ,mis iseenesest polegi nii hull.
Mitte, et ma ridamootoritest mdagi kuulda ei taha aga v8 tundub kuidagi südamelähedane ja samas pole veel minu silm näinud universaal kerega 420-t
Paugutage kõik oma teadmiste ja kogemustega !
Tänud ette
Nädalavahetus on tulekul ja siis hakkavad ilmnema probleemid millega ma rinda pistan. Muideks isend millest peaks kunagi kooruma neljaveoline V8 ongi 4matik, niiet esisilla pärast ma ei muretse.. küll aga karteri põhi teeb nüüd muret
Aga, et miks just v8...? Kuskil 6 a tagasi sai käidud saksamaal autot otsimas... märksõnadeks olid: diisel, võike kütuse kulu, ruumikas pereauto. ntx Toyota avensis. Eestisse jõudes oli asi selge, V8, bensiini mootoriga, jänune 420 oli maja ees. Naine kuri ja lapsevanker ikka normaalselt ära ei mahu.
Aga tänaseks olen läbinud taga üle 60000 kilomeetri ja tundub, et paremat autot vist pole. Imekombel ei roosteta ka. keskmiseks kütuse kuluks olen saanud 9L ,mis iseenesest polegi nii hull.
Mitte, et ma ridamootoritest mdagi kuulda ei taha aga v8 tundub kuidagi südamelähedane ja samas pole veel minu silm näinud universaal kerega 420-t
Paugutage kõik oma teadmiste ja kogemustega !
Tänud ette
See on viisakas koht, ära siia naisega tule!