17-09-2012, 09:37 PM
Kui V8, siis valiks pigem M117 mootoritest midagi. Nt 560-220kW variandi.
Esiteks on M117 füüsiliselt tsipa tugevam, teiseks kergem ja olemuselt lollikindlam. Mõistagi ka odavam.
Aga, üks lahe mõte käib veel peast läbi, mida ma ise tahaks kunagi ehk teha (kui G-klassi 4-veost puudu jääb ). Nimelt OM603 mootoriga peaks 4-matic`uid olema küll. M104 ja OM603 karteripõhjad on omavahel vahetatavad, samuti istuvad kastid 1:1.
M104 on juba kaasaegsem M103`st. M104 seeriast on võimsamatest pakkuda ka C36 mootor, mida saab omakorda veel turboga üle laadida.
Aga.....mina ootaks ikkagi V8 teemat. Karter ringi keevitada pole mingi küsimus, tänapäeval on AC/DC keevitused piisavalt odavad, materjali tundub ka mõistliku raha eest liikuvat.....mõned tunnid keevitamist ja tulemus on juba silmaga nähtav ning käega katsutav...Iseasi, kas pärast ka sirgeks jääb
Minu poolt jõudu ja jaksu!
Esiteks on M117 füüsiliselt tsipa tugevam, teiseks kergem ja olemuselt lollikindlam. Mõistagi ka odavam.
Aga, üks lahe mõte käib veel peast läbi, mida ma ise tahaks kunagi ehk teha (kui G-klassi 4-veost puudu jääb ). Nimelt OM603 mootoriga peaks 4-matic`uid olema küll. M104 ja OM603 karteripõhjad on omavahel vahetatavad, samuti istuvad kastid 1:1.
M104 on juba kaasaegsem M103`st. M104 seeriast on võimsamatest pakkuda ka C36 mootor, mida saab omakorda veel turboga üle laadida.
Aga.....mina ootaks ikkagi V8 teemat. Karter ringi keevitada pole mingi küsimus, tänapäeval on AC/DC keevitused piisavalt odavad, materjali tundub ka mõistliku raha eest liikuvat.....mõned tunnid keevitamist ja tulemus on juba silmaga nähtav ning käega katsutav...Iseasi, kas pärast ka sirgeks jääb
Minu poolt jõudu ja jaksu!
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering