17-09-2012, 12:16 PM
(17-09-2012, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: Ning arvestades kopsakat kaaluvahet, saab esivedrude teema olema ka huvitav - veovõll läheb ju läbi esivedru...
Sellesamuse vedruga läeb jamaks jah. Kui ikka veekaheksa ja neljaveolise vedru pole olemas, siis ise sellist ilmselt ei tee...
Aga selline uitmõte hoopis: kolmesest ridakuuest 3,4 teha.
Nagu AMG neid mingi koguse 90ndate alul tegi (vist oli 980tk).
Sellel oli 200kw. Versus V8 205kw, aga ei kaalunud seevastu midagi.
Ja ega nad minuarust elutähtsaid organeid mootorile ise nullist ei teinud (nii väikese koguse puhul ei tasunud ära!), vaid kompunniti kuidagi see käik pikemaks ja kubatuur suuremaks. (vist oli 24klapise pea, diisli vänt ja krtteab mille kolvid...jne)
Ja kui sinna veel turbo külge panna, on hulluksminemise auto valmis. Ainult erinevalt Lotus Omegast veab kõige neljaga....