11-09-2012, 07:03 PM
Tegu ikka KE-Jetronic pritsega mootoriga. See vidin on jah süüte korrigeerimisex, aga seda ei ole vaja näppida. See on tehasest mõeldud sellex, et maades kus kehvem kütus müügil (väiksema oktaanarvuga kui 95) sai selle jublaka teise asendisse keeramisel mootori kehva kütusega normaalselt toimima.
Näppida pole seda sellepärast vaja, et 99,9% tõenäosusega on su auto algselt mõnest Euroopa riigist pärit kus korralik kütus ja see jublakas on õiges asendis. Kui kahtled, et keegi on seda kunagi näppind ja valex keeranud, siis vaata mõne teise auto pealt, mis asendis see jublakas olema peab, kuna sellel vist mingi 8 erinevat asendit.
Kindlasti soovitan süüteküünlad, süütejuhtmed ja jagaja kaane üle vaadata, kuna kehv süütesüsteem ei suuda tavaliselt just kõrgematel pööretel enam korralikku sädet anda.
Näppida pole seda sellepärast vaja, et 99,9% tõenäosusega on su auto algselt mõnest Euroopa riigist pärit kus korralik kütus ja see jublakas on õiges asendis. Kui kahtled, et keegi on seda kunagi näppind ja valex keeranud, siis vaata mõne teise auto pealt, mis asendis see jublakas olema peab, kuna sellel vist mingi 8 erinevat asendit.
Kindlasti soovitan süüteküünlad, süütejuhtmed ja jagaja kaane üle vaadata, kuna kehv süütesüsteem ei suuda tavaliselt just kõrgematel pööretel enam korralikku sädet anda.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!