11-09-2012, 03:09 PM
(11-09-2012, 11:34 AM)v6sa Kirjutas: Kui jahutamisega üle ei pinguta, siis väike kuumtöötlus peaks liikuma küll ehmatama... Aga jahtumise ajal oleks mõistlik korraks kuuma anda, et ei tekiks karastumist õhus. Paras on sinise
Kullinokad või torutangid on paremad haarajad, kui tavaline kruustang. Torukruustangid on veel etemad
Mind hakkas tegelikult huvitama: mis seal ringi käib? On pikivardal mingi eriline liigend, mis on paigutet piki varrast? Pilti?
Lisan siia ühe pildi lingi http://www.eurotruck-importers.com/index...cts_id=563
see ei ole täpselt see mis minul kuid sama üldpilt. Selle esimese stoppermutri sain lahti, kuid nüüd see teine, mis võiks nagu olla kinni toru küljes, ei ole kinni vaid lahti ja kui nüüd seda liigendit keerata, siis käib tuleb see toruga kaasa, ehk käib selle teise mutri sees tühjalt ringi, kusjuures see teine mutter ei ole mingi vindiga seal toru küljes vaid mingi sisemise randiga vms. ehk käib koha peal ringi misiganes suunas. Mul ei ole ka selliseid lõikesooni toru küljes. Seetõttu ei ole mul kusagilt mujualt haarata kui torust... ma lihtsalt imestan, et see tekitab võimaluse toru tuksi keerata... et kuidas teenindus sellega tegeleb? et ehk see teine mutter mul lihtsalt lahti tulnud ja vaja kinni keevitada? Väljast pole näha et oleks kunagi keevitust saanud.