08-09-2012, 04:43 PM
Tere!
Kuna olen antud auto uus omanik, siis kirjeldan probleemile lahenduse leidmist, et kui järgmine kes sõna webasto otsingusse sisestab, ka mingi vastuse saab.
Esinduses diagnostikas käies tuvastati, et "kero kaebab küünalt koos leegijuhtijaga" Varemalt, kui mu Citroen Jumperil kero ei töötanud, oli viga põletis. Mercedes-Benz puhul sai kahtlustatud lisaks põletile ka probleeme webasto ajuga. Üllatus tabas, kui asi autolt maha sai võetud. Nimelt tegu oli puudu oleva põletikomlektiga, mille eelmine omanik oli ära võtnud. Ilmselt remondikalkulatsiooni nähes, polnud ta selle remontimisest huvitatud ja vana põletit enam tagasi ei pandud. Oleks siis võinud mainida, et osa kero sisemuset üldse puudu. Otsin auto mai kuus ja siis ta ütles, et kero suvel nagunii ei tööta. Sooja ilmaga saab salongist lülitatava eelsoojendi nupuga panna õhu ventileerima, kui auto kuhugi päikese kätte seisma lühemaks ajaks jätad. Puuduoleva detaili sain siit http://www.autostuudio.ee/tooted/detail/...l?sef=hcfp
Pärast vahetust hakkas asi ilusti tööle.
Kui W211 on tehases paigaldatud eelsoojendi, saab seda sisse lülitada igal ajal. Võimalusi on 3: puldist, nupust keskkonsoolil või programeerida juhtpaneelist sobiv aeg.
Üldiselt et vältida kiiret põleti hävimist, ei tohiks lasta sellel töötada vähem kui 15 min, eriti diislit söövad eelsoojendid. Lisaks on soovitav seda paar korda tööle panna ka suve jooksul.
Kuna olen antud auto uus omanik, siis kirjeldan probleemile lahenduse leidmist, et kui järgmine kes sõna webasto otsingusse sisestab, ka mingi vastuse saab.
Esinduses diagnostikas käies tuvastati, et "kero kaebab küünalt koos leegijuhtijaga" Varemalt, kui mu Citroen Jumperil kero ei töötanud, oli viga põletis. Mercedes-Benz puhul sai kahtlustatud lisaks põletile ka probleeme webasto ajuga. Üllatus tabas, kui asi autolt maha sai võetud. Nimelt tegu oli puudu oleva põletikomlektiga, mille eelmine omanik oli ära võtnud. Ilmselt remondikalkulatsiooni nähes, polnud ta selle remontimisest huvitatud ja vana põletit enam tagasi ei pandud. Oleks siis võinud mainida, et osa kero sisemuset üldse puudu. Otsin auto mai kuus ja siis ta ütles, et kero suvel nagunii ei tööta. Sooja ilmaga saab salongist lülitatava eelsoojendi nupuga panna õhu ventileerima, kui auto kuhugi päikese kätte seisma lühemaks ajaks jätad. Puuduoleva detaili sain siit http://www.autostuudio.ee/tooted/detail/...l?sef=hcfp
Pärast vahetust hakkas asi ilusti tööle.
Kui W211 on tehases paigaldatud eelsoojendi, saab seda sisse lülitada igal ajal. Võimalusi on 3: puldist, nupust keskkonsoolil või programeerida juhtpaneelist sobiv aeg.
Üldiselt et vältida kiiret põleti hävimist, ei tohiks lasta sellel töötada vähem kui 15 min, eriti diislit söövad eelsoojendid. Lisaks on soovitav seda paar korda tööle panna ka suve jooksul.