03-09-2012, 10:33 PM
üv ei tohiks mingeid probleeme tekkida,
kolviga on see,et silindris tekkib tavalisest kõrgem kuumus,mis põletab kolvile otse augu sisse.sama moodi kõrge kuumus põletab silindri pealt õlikihi ja kolvi grupp kulub ise kiiremini. hooldma pead ka tihedamini
mootori eluiga lüheneb, kuid hetkel vist ei oska keegi sulle seda öelda.
JAH,inimesed kes ütlevad et ei lühene midagi siis on see väär,kuna chipimine on alles suht lastekingades,siis ei saa keegi seda veel öelda.
kui endal on turbokas,siis arvatavasti laseks ise ka chipida,küll aga olen teadlik kaasnevate riskidega,kuna jõudu peab olema nagu putru ja veel pealegi
kolviga on see,et silindris tekkib tavalisest kõrgem kuumus,mis põletab kolvile otse augu sisse.sama moodi kõrge kuumus põletab silindri pealt õlikihi ja kolvi grupp kulub ise kiiremini. hooldma pead ka tihedamini
mootori eluiga lüheneb, kuid hetkel vist ei oska keegi sulle seda öelda.
JAH,inimesed kes ütlevad et ei lühene midagi siis on see väär,kuna chipimine on alles suht lastekingades,siis ei saa keegi seda veel öelda.
kui endal on turbokas,siis arvatavasti laseks ise ka chipida,küll aga olen teadlik kaasnevate riskidega,kuna jõudu peab olema nagu putru ja veel pealegi
w123 240 D 83"