02-09-2012, 10:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2012, 07:56 PM ja muutjaks oli laf1247.)
320 CDI
Kuna turbo asub V keskel ja sealt lekib õli (tuleks vahetada seda punast tihendit), siis saab otsa mootor, mis liigutab sisselaske siibreid. Mootoriga mis liigutab turbo geomeetriat on samuti probleeme olnud. Hõõgküünalde moodul on samuti detail mis tahab vahel vahetust.
Sisselaske siibrite liigutamis moodul umbes 400 EUR, hõõgküünalde moodul umbes 200 EUR.
Ka hõõgküünlad ise kestavad minumeelest vähem kui vanematel CDI-del
Kõik see jutt Jeep GC 3.0 CRD kohta
Kuna turbo asub V keskel ja sealt lekib õli (tuleks vahetada seda punast tihendit), siis saab otsa mootor, mis liigutab sisselaske siibreid. Mootoriga mis liigutab turbo geomeetriat on samuti probleeme olnud. Hõõgküünalde moodul on samuti detail mis tahab vahel vahetust.
Sisselaske siibrite liigutamis moodul umbes 400 EUR, hõõgküünalde moodul umbes 200 EUR.
Ka hõõgküünlad ise kestavad minumeelest vähem kui vanematel CDI-del
Kõik see jutt Jeep GC 3.0 CRD kohta
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020