23-08-2012, 10:38 PM
Vana teema juba, aga äkki on vastusest mõnele teisele lugejale abi.
Tõenäoliselt on ära murdunud suunatule kangil plastikust kõrvad. Head rohtu peale kangi vahetuse kahjuks ei ole.
Mäkaiveri meetodil saab veel vanast kangist asja kui loobuda enda poole tõmmates täistulede vilgutamise funktsioonist.
Võti süütelukust välja et rool lukku läheks. (Kui ei taha turvapadja linti kogemata puru tõmmata)
Aku klemm lahti
Turvapadi rooli küljest maha
Rooli keskelt kuuskantvõtmega polt välja(Sellega võib veel nalja saada. Mina väänasin kõik koduses majapidamises kasutatavad kuuskandid sõlme ja kildudeks, lõhkusin löök-kruvikeeraja ühe adapteri ära, seejärel ladusin kõik uuesti kokku, sõitsin töökotta ja lasin suruõhupüstoliga selle poldi välja keerata)
Nii võllil kui roolil on märgid peal millejärgi pärast kokku panna. Juba lahti võttes tasub vaadata kus need märgid on.
Turvapadja lint tuli kah lihtsalt välja tõmmates ära.
Paar polti veel ja on kang käes.
Kui nüüd lülitada täistuled-lähituled-vilgutamine ja lülitit lähemalt vaadata on näha mingit valget juppi mis kangist edasi lüliti klemmideni läheb. Samas peaks näha olema ka murdunud kõrvasid. Edasi on juba vastavalt igaühe fantaasiale. Kas poodi uue kangi järgi või vana lüliti lahti ja vilgutamise osa klemmidele midagi isoleerivat vahele.
Kokku pannes tasub tähelepanelik olla et kangi küljes plastik ilusti soontesse läheks, muidu hakkab kogu rooli ümbrus nagisema ja ei istu õigesti kokku.
Akuklemmi ja süüdet ei tasu vahepeal näppida kui rool maas. Muidu on hea võimalus pärast diagnostikasse turvapadja vigasid kustutama minna.
Tõenäoliselt on ära murdunud suunatule kangil plastikust kõrvad. Head rohtu peale kangi vahetuse kahjuks ei ole.
Mäkaiveri meetodil saab veel vanast kangist asja kui loobuda enda poole tõmmates täistulede vilgutamise funktsioonist.
Võti süütelukust välja et rool lukku läheks. (Kui ei taha turvapadja linti kogemata puru tõmmata)
Aku klemm lahti
Turvapadi rooli küljest maha
Rooli keskelt kuuskantvõtmega polt välja(Sellega võib veel nalja saada. Mina väänasin kõik koduses majapidamises kasutatavad kuuskandid sõlme ja kildudeks, lõhkusin löök-kruvikeeraja ühe adapteri ära, seejärel ladusin kõik uuesti kokku, sõitsin töökotta ja lasin suruõhupüstoliga selle poldi välja keerata)
Nii võllil kui roolil on märgid peal millejärgi pärast kokku panna. Juba lahti võttes tasub vaadata kus need märgid on.
Turvapadja lint tuli kah lihtsalt välja tõmmates ära.
Paar polti veel ja on kang käes.
Kui nüüd lülitada täistuled-lähituled-vilgutamine ja lülitit lähemalt vaadata on näha mingit valget juppi mis kangist edasi lüliti klemmideni läheb. Samas peaks näha olema ka murdunud kõrvasid. Edasi on juba vastavalt igaühe fantaasiale. Kas poodi uue kangi järgi või vana lüliti lahti ja vilgutamise osa klemmidele midagi isoleerivat vahele.
Kokku pannes tasub tähelepanelik olla et kangi küljes plastik ilusti soontesse läheks, muidu hakkab kogu rooli ümbrus nagisema ja ei istu õigesti kokku.
Akuklemmi ja süüdet ei tasu vahepeal näppida kui rool maas. Muidu on hea võimalus pärast diagnostikasse turvapadja vigasid kustutama minna.