19-08-2012, 09:29 AM
(19-08-2012, 12:44 AM)Reddog Kirjutas: Hämmastav aga nuh eks siin annab sõiduoskus ja masina enda võimsus suurema panuse kes ees ja mees
Kahju sellest kui omanikule kopsakas jama tuleb :S
Kas sama ütled siis, kui sihuke põgenev süüdimatu idioot sõidab surnuks või vigaseks Sinu lapse või elukaaslase? Olgu sõitja nii hea, kui tahes, sellises situatsioonis sõidetakse kaugelt üle ohutuspiiri ja siis piisab vaid valel ajal vales kohas olekust, et juhtuks vääramatu...
Seekord läks hästi - kannatas vaid plekk ja loodus. Ning eks kolistanud juhil on muidugi silmad häbi täis - ei suutnud ju nüüdisaegse autoga mersurondi vastu saada. icc....
Tegelikult on minul küll küsimus: miks üleüldse hakatakse täna, kus enamus patrullautosid on varustet kaamerasüsteemiga, tagaajamisi korraldama? Minu mäletamist mööda on tulemus pigem kolin (ja pahatihti süütud ohvrid, keda rullis silmadega liiklusidioodid alla ajavad), kui edukas peatamine.
Ning tavakonstaabel oma äraaetud tööruunal ei ole ei oskuste ega varustuse poolest vastane omaarust ägedale striitreisserile (teadlik sõnaväänamine!). Mingi võimalus oleks patrullipoistel, kel võimekam tehnika ja enam kähkusõidukogemust.
Aeg-ajalt mulle tundub, et meie süütuse presumptsioon ahistab enim ausaid inimesi - suli leiab ikka võimaluse süsteemile ära teha.
Kas mitte Austraalias ei ole nii, et auto omanik vastutab kogu jama eest, mida tema "number" korda saadab? Huvitav nüanss - selle ühiskonna on rajanud Euroopast väljasaadetud kriminaalid...