16-08-2012, 10:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 10:49 PM ja muutjaks oli janek126.)
Ära nüüd ehmu.
Lihtsalt sa pead endale selgeks tegema, kui kaugele sa tahad taastamisega minna.
Siin on mõned näited konkreetse auto fotode põhjal:
1.Mõned lapid roostes aukudele, pahtlit peale ning värv selga.Katkistele kroomidele fooliumteip. Käiguosas ei vaheta midagi, sest kuus on nii kivikõva auto küll ,et logisev rooliots või mittetöötav amort teele ei jäta.
2.Ostad B esitiivad, tagumised tiivakaared, otsid romulatest ja foorumist vähe paremas seisus uksi ja luuke. Keevitustööd lased teha asjatundjatel, kes teavad, mis teevad. Värvid ka juba korralikumas kohas.Käiguosas vahetad kõik, mis vajalik ja nii vähe kui võimalik. Mootoriruumis teed ka omale selgeks, mis juhe mida teeb, et tee ääres remontides teaks.
3. Lööd algosadeks.(mootor, kast, sisu, juhtmestik välja). Kõik, mis natukenegi rooste moodi, lõikad välja. Plekkidena kasutad A-osa.
Tellid uued kroom-osad. mootor/kast kapitaalremonti. Värvid seest, alt ja pealt kõik üle. Kokku pannes vahetad iga natukeni vigase plastiku, tüübli vms, välja.
Pakun esimese versiooni hinnaks 1000.- euroraha.
Iga etapile võid panna ühe nulli lisaks.
Edud.
Janek.
Minu arvates pigem kahjustav.
Lihtsalt sa pead endale selgeks tegema, kui kaugele sa tahad taastamisega minna.
Siin on mõned näited konkreetse auto fotode põhjal:
1.Mõned lapid roostes aukudele, pahtlit peale ning värv selga.Katkistele kroomidele fooliumteip. Käiguosas ei vaheta midagi, sest kuus on nii kivikõva auto küll ,et logisev rooliots või mittetöötav amort teele ei jäta.
2.Ostad B esitiivad, tagumised tiivakaared, otsid romulatest ja foorumist vähe paremas seisus uksi ja luuke. Keevitustööd lased teha asjatundjatel, kes teavad, mis teevad. Värvid ka juba korralikumas kohas.Käiguosas vahetad kõik, mis vajalik ja nii vähe kui võimalik. Mootoriruumis teed ka omale selgeks, mis juhe mida teeb, et tee ääres remontides teaks.
3. Lööd algosadeks.(mootor, kast, sisu, juhtmestik välja). Kõik, mis natukenegi rooste moodi, lõikad välja. Plekkidena kasutad A-osa.
Tellid uued kroom-osad. mootor/kast kapitaalremonti. Värvid seest, alt ja pealt kõik üle. Kokku pannes vahetad iga natukeni vigase plastiku, tüübli vms, välja.
Pakun esimese versiooni hinnaks 1000.- euroraha.
Iga etapile võid panna ühe nulli lisaks.
Edud.
Janek.
(16-08-2012, 10:31 PM)DieForADequila Kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1054828Nukkvõllid vahetatud? Kas see peaks olema müüki soodustav argument.
Teine silmapiiril olev Mercedes-Benz.
No ma ju rääkisin, et hea hinnaga saan kätte. Lihtsalt küsimus seisneb kas mõtet taastada?
Minu arvates pigem kahjustav.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735