16-08-2012, 12:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2012, 12:27 PM ja muutjaks oli JuhanPlaas.)
(16-08-2012, 09:18 AM)v6sa Kirjutas:(16-08-2012, 09:12 AM)umbellatus Kirjutas: soomes on kord rangem, kui autol on abs, peab see ka töötama, välja saab lülitada kaitset eemaldades
Ka meil peab ametlikult ülevaatusel ABS töötama. Iseasi, kuivõrd seda tahetakse kontrollida.
Ning loomulikult on eestlane parem autojuht, kui soomlane, mistap on siinkandis uhkuse asi taguda rusikaga rinnale ja uhkustada nuditud autoga.
Kas kõigi kolme anduri takistused on kiloomi kandis?
Kui tuli süttib teatud kiiruselt, on probleemiks anduritelt tulev info.
Ega peaülekannet vahetatud ei ole?
jah, takistus taga väheke väiksem kui ees olevatel. ees mõlemal sama
jah anduritelt tulev info kuid ma siiski ei arvaks et andur on sealjuures probleem kuna mõnikord tuli ei sütti ja mitte ükski ratas ei lähe blokki (peale seda kui uue vasaku anduri panin)
(16-08-2012, 10:48 AM)hannes_s Kirjutas: Kiire reduktori skeemide uurimine näitab et hmmasvöösid on erinevaid - eeldan et siis erinevus seisneb hammaste arvus... keegi ehk täpsustab.
Ma läheks katseeksitus meetodile, kasutatud osad ju täitsa muidu võtta, proovida võib ju kõigi kolme anduri vahetust ja juhtploki vahetust. Ilmselt juhtplokk ja andurid üle 10-15€ küll ei maksa (arvan). Juhtploki pistiku klemmid ikka puhtad?
no hammasvöösid olen vaadanud ja puhastanud. silma järgi vaadates olid nad küll samasugused, kas tõesti peab hambad üle lugema?
minule katseeksitus meetod ei kõlba. selle kuradima absi mis mul on...selles aastal sellele autole pandi 3 erinevat abs koos 3 erineva abs anduritega
mulle juhtus selline mille üks andur originaal maksab eestis 200€ siin 300€
juhtplokk 800€
niiet jah
klemmid ja asjad olen ka kontrollinud, isegi õhku otsisin