16-08-2012, 12:39 AM
Njaa.
Sellise loendi puhul soovitaks küll Silberatuost tutikas 126 tellida- maksab ca 250 000.-.
Saab liisingusse ja puha.
Seda isendit sa ehitad kümmekond aastat ja paned sinna samapalju raha sisse, kuid uueks ikkagi ei tee.
Kuue otsingul tuleks kaugelt mööda käia igasugustest "naabrimehe tuuningust".
Auto peaks olema sama mootoriga ja lisadega, millega ta tehasest välja sõitis.
Kui plekid mädad- seda saab teha (teatud piirini muidugi).
kui keegi on juba elektroonikat, lisasid vms näppinud, siis on korda tegemine VÄGA aega ja resurssi nõudev.
Eriti tuleks mööda käija 10-15 aastat tagasi diiseldatud masinatest. Kui praegu tehakse seda niivõrd-kuivõrd viisakalt, siis sel ajal oli oluline, et auto liiguks- vaja siis lõigati juhtmed julmalt läbi ja veeti lüliti salongi.
Minu soovitus- kogu natuke ja osta kohe natuke korralikum.
Praegu peaks turul mõned täitsa "söödavad" olema sinna 3-4kilo kanti.
Ja jutt, et diisliga on odavam kehtib ainult siis, kui see diiselmootor on seal algusest saadik olnud.
Ise vahetama hakates, tuleb nn. nulltasuvus ehk kuskil seal peale 100tuhande km. läbimist.
Edud.
Janek
P.S. Muidugi kui sa otsid lihtsalt autot, millega iga päev liigelda, cyprokit vedada ja poole aasta pärast järgmine osta, siis pole ju vahet- peamine, et lligub. Minu soovtus oli sellisele autole, millega sõidetakse puhkepäeviti.
Sellise loendi puhul soovitaks küll Silberatuost tutikas 126 tellida- maksab ca 250 000.-.
Saab liisingusse ja puha.
Seda isendit sa ehitad kümmekond aastat ja paned sinna samapalju raha sisse, kuid uueks ikkagi ei tee.
Kuue otsingul tuleks kaugelt mööda käia igasugustest "naabrimehe tuuningust".
Auto peaks olema sama mootoriga ja lisadega, millega ta tehasest välja sõitis.
Kui plekid mädad- seda saab teha (teatud piirini muidugi).
kui keegi on juba elektroonikat, lisasid vms näppinud, siis on korda tegemine VÄGA aega ja resurssi nõudev.
Eriti tuleks mööda käija 10-15 aastat tagasi diiseldatud masinatest. Kui praegu tehakse seda niivõrd-kuivõrd viisakalt, siis sel ajal oli oluline, et auto liiguks- vaja siis lõigati juhtmed julmalt läbi ja veeti lüliti salongi.
Minu soovitus- kogu natuke ja osta kohe natuke korralikum.
Praegu peaks turul mõned täitsa "söödavad" olema sinna 3-4kilo kanti.
Ja jutt, et diisliga on odavam kehtib ainult siis, kui see diiselmootor on seal algusest saadik olnud.
Ise vahetama hakates, tuleb nn. nulltasuvus ehk kuskil seal peale 100tuhande km. läbimist.
Edud.
Janek
P.S. Muidugi kui sa otsid lihtsalt autot, millega iga päev liigelda, cyprokit vedada ja poole aasta pärast järgmine osta, siis pole ju vahet- peamine, et lligub. Minu soovtus oli sellisele autole, millega sõidetakse puhkepäeviti.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735