15-08-2012, 11:04 PM
Tere klubilased, sai nüüd mõnda aega eemal oldud Bmw lainel ning kutsumus tahab tagasi siis mind siia Mercedeste sekka.
Vanast ajast on veel meelde jäänud, et kui hakata ostma endale 126 kerega mersut, siis ikka uut ja korralikku.
Kõik ilus ja tore, kuid raha napib selleks. Leidsin küll aga ühe 126 mis odavalt müügis kuid küllaltki küsitletava vigadega. Esmalt kõige suuremaks probleemiks on see, et siduri pedaal mitte gramm ei liigu. Tuttav juba mainis, et viga võib olla sealses hüdro silindris mida saada ei pidavat olema.
Autole ise vahele aretatud 3.0 diisel mootor 65 kilovatiga. Sealt juba teine probleem tulemas, küllaltki palju on seal isearetust tehtud juhtmete valdkonnas. Omanik rääkis, et too aeg sai ostetud 6000 krooni eest kappremonditud mootor ning sellepeale tahakski nagu välja minna. Käisin täna seda vaatamas kohapeal, kuid käivituda ei õnnestunud kuna aku oli tühi ning peremeest polnud ise kodus kes sellega tegeleks siis. Mootoris on näha ka õli leket mootori alguses ehk eestpoolt vaadates. Lisaks radiaatorile mis oli suht räbalas seisus leidsin ka sealt seest omajagu roostega sarnast vett, ei tea kas see loomulik või mitte. Probleemiks kujuneb ka veel see, et taga differ ajab õli läbi. Kere olukord ütleks, et mitte rahuldav kuid taastatav. Värvus metsas ning roostet leidus ikka tagaratta koobastes, põhja alt, tagumine poritiib läbiva roostega ning nipet näpet veel. Meenus kohe ka see, et autol pidurid kinni. Auto 3 aastat juba paigal seisnud ja eks see aeg oma töö ole siis teinud. Lukud vajaksid vahetamist ning tagumine juhipoolse ukse link ei käi üldse välja, isegi mitte raske jõu korral. Üllatuseks osutus küll see, et sillad tundusid sirged olevat ning mitte lääpas. Roostet leidus ka pagasi ruumis tagavara ratta koha peal. Ühesõnaga tööd on väga palju, kuid siiani jääb kehtima see 1 aga, et kas see seda hinda ka väärt ole ja kui palju peaks veel alla investeerima? Ettepanekuid äkki kellegi poolt?
Jään ootama siis tarkade vastuseid ning optimaalset suhtumist
Vanast ajast on veel meelde jäänud, et kui hakata ostma endale 126 kerega mersut, siis ikka uut ja korralikku.
Kõik ilus ja tore, kuid raha napib selleks. Leidsin küll aga ühe 126 mis odavalt müügis kuid küllaltki küsitletava vigadega. Esmalt kõige suuremaks probleemiks on see, et siduri pedaal mitte gramm ei liigu. Tuttav juba mainis, et viga võib olla sealses hüdro silindris mida saada ei pidavat olema.
Autole ise vahele aretatud 3.0 diisel mootor 65 kilovatiga. Sealt juba teine probleem tulemas, küllaltki palju on seal isearetust tehtud juhtmete valdkonnas. Omanik rääkis, et too aeg sai ostetud 6000 krooni eest kappremonditud mootor ning sellepeale tahakski nagu välja minna. Käisin täna seda vaatamas kohapeal, kuid käivituda ei õnnestunud kuna aku oli tühi ning peremeest polnud ise kodus kes sellega tegeleks siis. Mootoris on näha ka õli leket mootori alguses ehk eestpoolt vaadates. Lisaks radiaatorile mis oli suht räbalas seisus leidsin ka sealt seest omajagu roostega sarnast vett, ei tea kas see loomulik või mitte. Probleemiks kujuneb ka veel see, et taga differ ajab õli läbi. Kere olukord ütleks, et mitte rahuldav kuid taastatav. Värvus metsas ning roostet leidus ikka tagaratta koobastes, põhja alt, tagumine poritiib läbiva roostega ning nipet näpet veel. Meenus kohe ka see, et autol pidurid kinni. Auto 3 aastat juba paigal seisnud ja eks see aeg oma töö ole siis teinud. Lukud vajaksid vahetamist ning tagumine juhipoolse ukse link ei käi üldse välja, isegi mitte raske jõu korral. Üllatuseks osutus küll see, et sillad tundusid sirged olevat ning mitte lääpas. Roostet leidus ka pagasi ruumis tagavara ratta koha peal. Ühesõnaga tööd on väga palju, kuid siiani jääb kehtima see 1 aga, et kas see seda hinda ka väärt ole ja kui palju peaks veel alla investeerima? Ettepanekuid äkki kellegi poolt?
Jään ootama siis tarkade vastuseid ning optimaalset suhtumist
There is nothing more expensive than a cheap Mercedes !