11-08-2012, 09:13 PM
Mudelipõhised klubid on selline kahe otsaga asi.
Ühest küljest on Eesti väike ja mõnele MB klubi ürituselegi on raske suuremat hulka (30+) rahvast kokku saada, et ürituse kulud mõistlikex jääx (suve- ja talvepäevad välja arvatud, seal on alati piisavalt rahvast), kuna inimestel erinevad töögraafikud ja muud tähtpäevad, mis ei jäta alati klubi üritustel osalemisex aega. Seega mudelipõhise klubi puhul peab arvestama, et liikmeid oluliselt vähem kui margipõhises ja see probleem seega veel suurem. Samas ei tähenda kvantiteet alati kvaliteeti nii et sõltuvalt klubiliikmetest ei pruugi seda probleemi tekkida.
Teisest küljest tundub, et noorematele autoentusiastidele näitex sobibki pigem lihtsalt kuskil parklas kokku saada ja sama marki ja mudeliga sõitvate (mitte tingimata) inimestega aega veeta. Noorel inimesel, kelle mõttemaailm ei ole veel avardunud (mõnedel ei avardu kunagi, sõltumata vanusest ja mõni on hoolimata noorest east väga laia silmaringiga, seega ei tasu noortel eelneva jutu peale solvuda) on raske endast kardinaalselt erinevate inimestega ühist keelt leida, seega tundub lihtsam otsida võimalikult sarnaseid inimesi enda ümber. Nii et sellele sihtgrupile sobib mudelipõhine klubi oluliselt paremini kui margipõhine.
Mida ma tahan öelda on see, et meie MB klubi ja eriti foorum töötab küllaltki hästi ja üldiselt saab enamikele levinumaile mudeleile foorumist vajalikku infot ja abi, seega otsene vajadus mudelipõhiseid klubisid, foorumeid luua minu silmis puudub. Küll aga võix kokkusaamisi rohkem olla, et klubiliikmed ka päriselus kokku puutux, mitte ainult virtuaalmaailmas. Siinkohal tuleb mul küll pigem ennast ja teisi klubilisi süüdistada väheses aktiivsuses, kuna keegi ei keela ju ise pakkuda välja üritusi ja kokkusaamisi, ei pea ju ootama, et Indrek ainuisikuliselt ürituste ja kokkusaamiste korraldamisega tegelex, ta ju ka ainult inimene, kel klubi kõrvalt töö ja elu.
Ühest küljest on Eesti väike ja mõnele MB klubi ürituselegi on raske suuremat hulka (30+) rahvast kokku saada, et ürituse kulud mõistlikex jääx (suve- ja talvepäevad välja arvatud, seal on alati piisavalt rahvast), kuna inimestel erinevad töögraafikud ja muud tähtpäevad, mis ei jäta alati klubi üritustel osalemisex aega. Seega mudelipõhise klubi puhul peab arvestama, et liikmeid oluliselt vähem kui margipõhises ja see probleem seega veel suurem. Samas ei tähenda kvantiteet alati kvaliteeti nii et sõltuvalt klubiliikmetest ei pruugi seda probleemi tekkida.
Teisest küljest tundub, et noorematele autoentusiastidele näitex sobibki pigem lihtsalt kuskil parklas kokku saada ja sama marki ja mudeliga sõitvate (mitte tingimata) inimestega aega veeta. Noorel inimesel, kelle mõttemaailm ei ole veel avardunud (mõnedel ei avardu kunagi, sõltumata vanusest ja mõni on hoolimata noorest east väga laia silmaringiga, seega ei tasu noortel eelneva jutu peale solvuda) on raske endast kardinaalselt erinevate inimestega ühist keelt leida, seega tundub lihtsam otsida võimalikult sarnaseid inimesi enda ümber. Nii et sellele sihtgrupile sobib mudelipõhine klubi oluliselt paremini kui margipõhine.
Mida ma tahan öelda on see, et meie MB klubi ja eriti foorum töötab küllaltki hästi ja üldiselt saab enamikele levinumaile mudeleile foorumist vajalikku infot ja abi, seega otsene vajadus mudelipõhiseid klubisid, foorumeid luua minu silmis puudub. Küll aga võix kokkusaamisi rohkem olla, et klubiliikmed ka päriselus kokku puutux, mitte ainult virtuaalmaailmas. Siinkohal tuleb mul küll pigem ennast ja teisi klubilisi süüdistada väheses aktiivsuses, kuna keegi ei keela ju ise pakkuda välja üritusi ja kokkusaamisi, ei pea ju ootama, et Indrek ainuisikuliselt ürituste ja kokkusaamiste korraldamisega tegelex, ta ju ka ainult inimene, kel klubi kõrvalt töö ja elu.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!