05-08-2012, 12:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-08-2012, 02:31 PM ja muutjaks oli stihl.)
Kellegi otsese kogemusega - mul kliima ei töötanud ja siis tegin seda ja seda ja hakkas tööle - pole siin midagi peale hakata.
Autodel võib väga erinevaid vigu olla.
Kui gaasiga on kõik kontrollitud, tuleks ilmselt tegeleda elektriga.
Kompressor peaks nagu käivituma...(kui salongist lülitite abil kõik tingimused on loodud ja õues soe.)
Kui külma ei toodeta, järelikult kompressor ei käivitu...
Mina uuriks, miks.
Kas mähisele vool tuleb peale? Kui tuleb, kas sidurivahe on alla 0.5mm..? (ka see on oluline; kui jääb kaugeks, siis iga kord ei jäksa lülituda..)
Kas mähis ise on korras ..(alati; igal temperatuuril...mõnikord tekib kuumaga katkestus jne)
Kui ei tule, kas juhe on korras? Igas asendis, kui liigutada...?
Kas mähist lülitavale releele tuleb vool peale? Kui ei tule, kas rõhuandur on korras?
jne, foorumi kaudu seda jada jätkata läeb keeruliseks...
Kui ise näpuga skeemis järje ajamine on raske, tuleks ikkagi pöörduda asutuse/isiku poole, kes oskab.
Autodel võib väga erinevaid vigu olla.
Kui gaasiga on kõik kontrollitud, tuleks ilmselt tegeleda elektriga.
Kompressor peaks nagu käivituma...(kui salongist lülitite abil kõik tingimused on loodud ja õues soe.)
Kui külma ei toodeta, järelikult kompressor ei käivitu...
Mina uuriks, miks.
Kas mähisele vool tuleb peale? Kui tuleb, kas sidurivahe on alla 0.5mm..? (ka see on oluline; kui jääb kaugeks, siis iga kord ei jäksa lülituda..)
Kas mähis ise on korras ..(alati; igal temperatuuril...mõnikord tekib kuumaga katkestus jne)
Kui ei tule, kas juhe on korras? Igas asendis, kui liigutada...?
Kas mähist lülitavale releele tuleb vool peale? Kui ei tule, kas rõhuandur on korras?
jne, foorumi kaudu seda jada jätkata läeb keeruliseks...
Kui ise näpuga skeemis järje ajamine on raske, tuleks ikkagi pöörduda asutuse/isiku poole, kes oskab.