31-07-2012, 06:40 PM
Tänane päev:
Sain Imre käest auto kätte...suured tänud.Eriti hea oli kuulda lauset "Mootor on seest nii puhas,et hakka või uskuma,et ongi 120.000 sõitnud" ehk siis väga ilus,puhas jne...tema pole tükkaega sellist näinud
Ehk sai siis mootori otsatihend vahetatud(u-tihend).Peale 50km läbimist oli mootor ikka kuiv.Seega polnudki vajadust ,esialgu plaanitud, kaanetihendi vahetust teostada.
Vahetatud sai küünlad ja amordipadjad.Kõik muu mis kontrolliti ,pidid korras olema.
Helistas kuller ka päeval ja toimetas minuni tuulevõrgu...sõita hoopis teineasi.
Homme vahetan ära õhufiltri.
Mersuosade poest soetasin katuse hüdraulika süsteemile vajaliku õli.Lisasin ka seda ,kuna aknaraami peal olev kinnitus süsteem lekib veits.Saan rohkem aega,vahetan selle simmeri seal ära ja siis hästi jälle.Senikaua valan õli peale,et süsteem kuivaks ei jääks
Tänane päev siis läks nii
LS 122500
Sain Imre käest auto kätte...suured tänud.Eriti hea oli kuulda lauset "Mootor on seest nii puhas,et hakka või uskuma,et ongi 120.000 sõitnud" ehk siis väga ilus,puhas jne...tema pole tükkaega sellist näinud
Ehk sai siis mootori otsatihend vahetatud(u-tihend).Peale 50km läbimist oli mootor ikka kuiv.Seega polnudki vajadust ,esialgu plaanitud, kaanetihendi vahetust teostada.
Vahetatud sai küünlad ja amordipadjad.Kõik muu mis kontrolliti ,pidid korras olema.
Helistas kuller ka päeval ja toimetas minuni tuulevõrgu...sõita hoopis teineasi.
Homme vahetan ära õhufiltri.
Mersuosade poest soetasin katuse hüdraulika süsteemile vajaliku õli.Lisasin ka seda ,kuna aknaraami peal olev kinnitus süsteem lekib veits.Saan rohkem aega,vahetan selle simmeri seal ära ja siis hästi jälle.Senikaua valan õli peale,et süsteem kuivaks ei jääks
Tänane päev siis läks nii
LS 122500
R129 & R230 & X167