25-07-2012, 08:20 PM
2,0D on üldjuhul samasugune nagu pealolev - st. et võimsus, vääne ja kütusekulu jäävad samasse auku.
Edaspidi oleks aga lihtsam, kuna niikuinii paigaldaksid vaheplaadiga selle mootori sinna käigukasti otsa. W124 diislitel on üldjuhul kastide poldivalem sama. 2,0 2,5 3,0.
Aga kui vana mootor võttis 10l/100km, siis uus 2,0 võtab samamoodi 10l/100km, seega kütusesäästu ei tule. Targem oleks kohe 3,0 poole vaadata...
Edaspidi oleks aga lihtsam, kuna niikuinii paigaldaksid vaheplaadiga selle mootori sinna käigukasti otsa. W124 diislitel on üldjuhul kastide poldivalem sama. 2,0 2,5 3,0.
Aga kui vana mootor võttis 10l/100km, siis uus 2,0 võtab samamoodi 10l/100km, seega kütusesäästu ei tule. Targem oleks kohe 3,0 poole vaadata...