20-07-2012, 10:04 PM
(20-07-2012, 08:19 PM)Nustu826 Kirjutas: ...
Pealevoolutoru vastus jagaja sees asub siis nn. dosaatorklapp(või dosaatorvõll), mida siis vastavalt gaasipedaaliga liigutatakse.
...
Ei liigutata gaasipedaaliga. Seda kolbi liigutab õhukulumõõturi tadrik läbi hoova. Drosselklapiga (asub allpool õhukulumõõturi taldrikut) lihtsalt avardatakse või ahendatakse sisselaskekanalit, mille tulemusena vastavalt suureneb või väheneb läbiv õhuvool ja seega liigub vastavalt kolb.
KE-Jeti korral on asi lihtne - on lülitid tühikäigu jaoks (drosselklapil). Kas kulunud mootoril selle alusel kütust päris kinni keeratakse, on kahtlane. Aga väheneb see kulu mootorpidurdusel küll.
Teemaalgataja 84. aasta kakskomakaheksa peaks olema KE-Jet. Aga võib olla ka K-Jet, kuna keegi on "tarbetut" elektrit minema loopinud...